Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:12:37 GMT

نرخ بیکاری در ماکو به کمتر از ۶ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۶۳۰۳

نرخ بیکاری در ماکو به کمتر از ۶ درصد رسید

حسین عباسی روز سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ماکو اظهار داشت: در سایه تلاش و همت والای کارآفرینان و فرصت‌های سرمایه گذاری و به لطف وجود منطقه آزاد در این منطقه، نرخ بیکاری در ماکو بسیار پایین تر از متوسط کشوری است.

وی پایه و اساس توسعه اقتصادی را فرهنگ توسعه یافته عنوان کرد و افزود: اگر در یک جامعه فضای عمومی برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی فراهم نشود با سرمایه مادی نیز نمی‌توان به این توسعه دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ماکو با تشریح و تبیین شعار مقام معظم رهبری در مورد سال جهش تولید افزود: رمز توفیق در تمامی دولت‌ها همدلی و همزبانی است و اساس کار دولت و دولتمردان باید رضایت عموم مردم جامعه باشد.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به جایگاه شایسته‌سالاری در جامعه و سیستم اداری گفت: در صورت غفلت از این موضوع، نمی توان مسیر توسعه را در جامعه فراهم کرد و باید هر شخص متناسب با تخصص و تجربه‌ای که دارد، نقش خود را در توسعه همه جانبه و پایدار ایفا کند.

نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان کرد: مناطق آزاد بزرگترین فرصت برای ایجاد اشتغال، تولید و صادرات است که باید با اتحاد و همبستگی ظرفیت های منطقه آزاد ماکو را شکوفا کرد.

محمد علی‌پور با تاکید بر اینکه باید در راستای تحقق شعار سال جهش تولید و هم افزایی قدم برداشت، گفت: وحدت و همدلی در رسیدن به توسعه ضروری است.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است که در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و به ترتیب دارای ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با این کشورهاست.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بیکاری آذربایجان غربی ماکو اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بیکاری آذربایجان غربی ماکو اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی بیکاری آذربایجان غربی ماکو اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد