Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رزم امروز سه شنبه در دیدار با مدیر کل و معاونین بهزیستی، ضمن گرامی‌داشت هفته قوه‌قضاییه، اظهار کرد: مردم از مراجعه به مراجع قضائی هراسی نداشته باشند، چرا که حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندان و به عبارتی مردم داری و مردم مداری از اولویت‌های مهم مجموعه دادگستری استان است.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضائی استان است، ضمن اینکه حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری مشروع برای کاهش و مهار نرخ بیکاری از دیگر اهداف این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر ورود و تقویت جدی بخش خصوصی جهت ایجاد اشتغال برای جوانان استان، بیان داشت: ۳۰ کمیته راهبردی در دادگستری استان از جمله کمیته رسیدگی به پرونده‌های معوقه و مسن بمنظور تحقق اهداف مجموعه قضائی تشکیل شده است.

رزم با اشاره به ارتباط دادگستری استان با بهزیستی تصریح کرد: این همکاری و تعامل بیشتر در زمینه پیشگیری از وقوع جرم است، همچنان‌که تاکنون اقدامات و جلسات بسیاری توسط معاونین این دو مجموعه در جهت پیشگیری و کاهش وقوع جرم برگزار شده است.

وی، طلاق را یک آسیب اجتماعی خواند و بر تقویت مشاوره قبل از طلاق تاکید و خاطرنشان کرد: انجام مشاوره‌های قبل و حین ازدواج نیز توسط بهزیستی می‌تواند در کاهش آمار طلاق مؤثر واقع شود.

رئیس کل دادگستری لرستان بر ساماندهی کودکان کار در استان تاکید کرد و گفت: این موضوع چندین سال است که در جلسات مطرح می‌شود، با این وجود بایستی اقدامات جدی و موثرتری صورت پذیرد.

کد خبر 4961936

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رزم دادگستری لرستان بهزیستی لرستان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام خطبه های نماز جمعه دهه کرامت استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود