Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن اگزماینر، نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در مورد ایران مدعی شد: بیماری همه‌گیر کرونا مشخص کرده است که بسیاری از نهادهای بین‌المللی می‌خواهند مطابق میل بسیاری از خطرناک‌ترین کشورهای دنیا از جمله ایران رفتار کنند. این غیرقابل‌قبول است و لازم است، پاسخی سریع و قاطع از سوی ایالات متحده داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مدعی شد: سازمان بین‌المللی پول در تلاش است تا تحریم‌های آمریکا علیه ایران را تضعیف کند. تهران در صورتی که از این وام بهره‌مند شود از آن برای تهدید منافع آمریکا و متحدانش در منطقه استفاده خواهد کرد. دولت ترامپ باید مقابل اعطای وام به ایران بایستد. 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران نیکی هیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • آیا رژیم صهیونیستی به رفح حمله می‌کند؟
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • هدف گذاری برای تقویت مناسبات ترانزیت جاده ای بین ایران و ازبکستان
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!