Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) همزمان با دهه کرامت از خبرگزاری ایسنای قم بازدید کرد.

امروز و همزمان با ایام دهه کرامت جمعی از مدیران روابط عمومی و اطلاع رسانی حرم مطهر با حضور در خبرگزاری ایسنا و مجموعه جهاددانشگاهی واحد استان قم ضمن تکریم و تقدیر از فعالیت های خبرگزاری در جریان فعالیت های این مجموعه نیز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محسن آمره مدیر جدید روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در این دیدار با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا با شیوه فعالیت این خبرگزاری و نوع اطلاع رسانی و همچنین خدمات صورت گرفته در حوزه نشر آثار دینی به خصوص اخبار مرتبط به دهه کرامت و... قرار گرفت.

پس از این بازدید جلسه مشترک مدیران اطلاع رسانی حرم مطهر با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار شد و دکتر محمد حیدری در این دیدار فعالیت در حوزه نشر معارف اهل بیت(س) را یکی از مهمترین دغدغه‌های فکری و ذهنی و اجرایی در مجموعه جهاددانشگاهی و دو خبرگزاری ایسنا و ایکنادانست.

همچنین در این دیدار محسن صفری سردبیر ایسنای قم گفت: همه ما اهل قم از بدو تولد پیراهن نوکری حضرت معصومه(س) را برتن می کنیم و تاآخر عمر نیز در زمان تصدی هر شغلی پیوست خادمیت را همواره با خود داریم. خبرگزاری ایسنا نیز خانه اهل بیت(ع) و کریمه این خاندان است و چنانکه در گذشته نیز چنین بوده در خدمت گذاری در حوزه اطلاع رسانی به این آستان همواره پیش قدم بوده و خواهد بود.

در ادامه مباحثی پیرامون افزایش همکاری های فی مابین صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دهه كرامت ایسنا قم منطقه قم زيارت خبرگزاری ایسنا روابط عمومی اطلاع رسانی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام