Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس و اوراق بهادار با رشد ۳۹۳۳۶ واحدی در ابتدای معاملات چهارمین روز کاری خود در هفته جاری در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۱ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار با رشد 39336 واحدی در ابتدای معاملات امروز (سه شنبه 10 تیر) چهارمین روز کاری خود در هفته جاری در ارتفاع یک میلیون و 521 واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای فولاد، فملی، شستا، فارس، رمپنا، وبملت و ومعادن به ترتیب با 4230، 3748، 2741، 1432، 1238، 1146 و 1081 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

صبح امروز نمادهای وبملت - بانك ملت، وتجارت - بانك تجارت، خگستر - گسترش‌ سرمايه‌گذاري ‌ايران ‌خودرو، شپنا - پالايش نفت اصفهان، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و شبندر - پالايش نفت بندرعباس در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که همگی روند صعودی داشتند.

 

بنابراین گزارش، امروز (سه شنبه 10 تیر) شاخص کل فرابورس با رشد 332 واحدی در ارتفاع 16 هزار و 286 واحد قرار گرفت. صبح امروز نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، دي - بانك دي، سبزوا - سيمان لار سبزوار، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، غشهداب - كشت و صنعت شهداب ناب خراسان و تبرك - گروه كارخانجات صنعتي تبرك در صدر لیست نمادهای پربیینده فرابورس قرار داشتند که همگی روند صعودی در ابتدای معاملات داشتند.

 

این در حالی است که شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته (دوشنبه 9 تیر) سومین روز کاری خود در هفته جاری را با ریزش 15199 واحدی و ایستادن در ارتفاع یک میلیون و 476 واحد آغاز کرد و این روند تا پایان روز ادامه داشت تا جایی که شاخص کل بورس و اوراق بهادار سومین روز کاری خود در هفته جاری را با ریزش 10 هزار واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع یک میلیون و 481 هزار واحد به پایان رساند.

 

 

بر اساس جدول معاملاتی روز گذشته بورس شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با 2648 واحد کاهش معادل 0.67 درصد به 392 هزار و 393 واحد، شاخص کل «هم وزن» با 5419 واحد ریزش معادل 1.23 درصد به 434 هزار و 748 واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با 3573 واحد کاهش معادل 1.23 درصد به 286 هزار و 677 واحد، شاخص آزاد شناور با 20991 واحد کاهش معادل 1.06 درصد به یک هزار و 958 واحد، شاخص بازار اول با 9577 واحد کاهش معادل 0.85 درصد به یک میلیون و 116 هزار واحد شاخص بازار دوم با 11032 واحد ریزش معادل 0.38 درصد به 2 هزار و 863 واحد رسید.

 

بر اساس جدول نمادهای پربیینده بورس صبح روز گذشته نمادهای فملی با 2901، فولاد با 2595، فارس با 2402، وغدیر با 1224، حکشتی با 1158 و ومعادن با 1037 واحد ریزش بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. صبح روز گذشته نمادهای وبملت - بانك ملت، شپنا - پالايش نفت اصفهان، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌، وتجارت - بانك تجارت، خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و غگل - گلوكوزان‌ در صدر لیست نمادهای پربیننده بورس قرار داشتند که در میان آنها تنها نماد شپنا - پالايش نفت اصفهان روند صعودی داشت.

 

بنابراین گزارش در پایان معاملات روز گذشته نمادهای فولاد با 1579، کگل با 1486 و وامید با 1271 واحد افت بیشترین تاثیر منفی و نمادهای شستا با 1771، شپنا با 1652، پارسان با 1388 و رمپنا با 1333 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. در پایان معاملات روز گذشته نمادهای وبملت - بانك ملت، وتجارت - بانك تجارت، شپنا - پالايش نفت اصفهان، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران، خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو و وبصادر - بانك صادرات ايران در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها 2 نماد شپنا - پالايش نفت اصفهان و وبصادر - بانك صادرات ايران روند صعودی داشتند به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز گذشته بورس در یک میلیون و 876 هزار نوبت معاملاتی، 12 هزار و 270 میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش 157 هزار و 194 میلیارد تومان در بورس معامله شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس شاخص کل بورس و اوراق بهادار ارتفاع یک میلیون پالایش نفت اصفهان روز گذشته نمادهای واحد کاهش معادل بر شاخص کل بورس بیشترین تاثیر سرمایه گذاری روند صعودی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۹۵.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۸۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۷.۸۳۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۲,۲۲۵.۱۰۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۲۹,۵۰۲.۸۸۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «شپنا» و «شستا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748298

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس