Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:29:45 GMT

پیام خداحافظی پراحساس پیانیچ با هواداران یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۶۹۶۷

پیام خداحافظی پراحساس پیانیچ با هواداران یوونتوس

میرالم پیانیچ ستاره سابق یوونتوس که دیروز به بارسلونا پیوست، با ارسال پیامی پراحساس برای هواداران یوونتوس از آنها خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیروز رسما اعلام شد میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی یوونتوس با امضای قراردادی به باشگاه بارسلونا پیوسته، پیانیچ با انتشار یک پیام پراحساس با هواداران یوونتوس خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس دیروز دوشنبه رسما تایید کردند که بر اساس معاوضه‌ای که بین آنها صورت گرفته آرتور ملو از بارسلونا راهی یوونتوس و میرالم پیانیچ از یووه راهی بارسلونا شده است. هر دو بازیکن با امضای قراردادهایی جداگانه به باشگاه‌های جدید خود پیوستند و البته تا پایان فصل جاری در باشگاه قبلی‌شان حضور خواهند داشت.

 

 

پیانیچ که دوران چهارساله حضورش در یوونتوس در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد تا او راهی بارسا شود در اینستاگرام خود پیام خداحافظی پراحساسی خطاب به هواداران یووه منتشر کرد و نوشت:" من همیشه در زمانهای حساس هر مسابقه به خودم می‌گویم نفس بکش میرالم! حالا هم که قصد دارم از احساسم با شما بگویم همین را به خودم می‌گویم. من چهار سال پیش به این باشگاه آمدم تا موفقیت‌های زیادی بدست بیاورم. چهار سال سخت سپری شد و من در کنار فوتبالیست‌هایی بزرگ و از همه مهمتر دوستهایی واقعی تجربه کسب کردم. من در این سالها انسان و پدر بهتری شدم. من و خانواده‌ام بهترین خاطرات زندگی‌مان را اینجا تجربه کردیم".

 

 

پیانیچ در ادامه پیام خود نوشت:" هر چه از شما تشکر کنم کافی نیست. از خانواده آنیلی متشکرم. از همه هم‌تیمی‌هایم متشکرم. از همه کادر فنی و کارکنان باشگاه که کمکم کردند. از همه هوادارانی که باعث شدند هر روز احساس کنم آدم خاصی هستم. مساله خیلی ساده است. پیراهن این باشگاه را باید طوری پوشید که انگار پوست دوم بدن‌تان است. در یوونتوس همیشه باید از جان مایه گذاشت و فقط به دنبال پیروزی بود".

 

 

یوونتوس میرالم پیانیچ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس میرالم پیانیچ بارسلونا میرالم پیانیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا

امید تیم فوتبال منچستر یونایتد با تساوی مقابل برنلی رده نوزدهمی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در اولدترافورد مقابل برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی برای یونایتد آنتونی در دقیقه 79 گلزنی کرد ولی برنلی توانست در دقیقه 87 توسط آمدونی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی برساند.

یونایتد با این تساوی 54 امتیازی شد تا امیدش برای رسیدن به رده چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارسلونا فاتح نبرد سن سیرو مالک منچستر یونایتد در گذشت

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا