Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حادثه بمب‌گذاری کورین تلفات جانی و مالی نداشته است، گفت: شهادت فرمانده سپاه منطقه ‌صحت ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علی‌احمد موهبتی در گفت‌وگویی‌ با اشاره به حادثه صبح امروز در منطقه کورین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این حادثه یک بمب کنار جاده‌ای بوده که در منطقه کورین منفجر شده ‌و هیچ خسارتی جانی و مالی هم در بر نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شایعات مربوط به شهادت فرمانده سپاه منطقه کورین و راننده او در این عملیات نیز گفت: این خبر صحت ندارد و کذب محض است.

انفجار و قطعی برق 30 درصد از مشترکین شیراز؛ ماجرا چه بود؟انفجار شرق تهران ناشی از حادثه در مخزن گاز در منطقه پارچین بود/ این حادثه تلفات جانی نداشت2 کشته بر اثر انفجار در کارگاه شارژ سیلندرهای گاز مایع + تصاویر

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این حادثه به خاطر انفجار یک بمب کنار جاده‌ای بوده است، تصریح کرد: البته یک بمب دیگر هم در همان حوالی کارگذاشته بودند که خنثی شده است.

موهبتی عنوان کرد: گروهک جیش‌الظلم مسئولیت این انفجار را پذیرفته که هنوز این اطلاعات تنها در فضای مجازی مطرح شده ‌و تحقیقات ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 

دریافت 22 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093635

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم