Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مردم شرق و غرب اصفهان، فقر را تحمل می کنند ولی تبعیض در بین مردم توسط مسئولان خیانت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امیرحسین بانکی فرد شامگاه دوشنبه در جمع مردم شرق اصفهان حضور یافت و از نزدیک با آنها گفتگو کرد.

نماینده اصفهان با اشاره به اینکه مدت‌هاست، مردم مشکلاتی نظیر خشکسالی و سختی اقتصادی در دوران کرونا را تجربه کرده اند، اظهار کرد: امیدوارم به لطف خداوند بتوانیم با عزم جدی، راه تنفسی برای مردم ایجاد کرده و بارقه امید در زندگی مردم مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برای مردم باید خالصانه کار کرد، افزود: نماینده نباید به دنبال منافع شخصی باشد و همه ما که با رای اعتماد مردم به صندلی مجلس تکیه زده ایم باید خالصانه و با وحدت رویه، برای مردم فعالیت داشته باشیم و در ادامه این رسالت خطیر؛ فرقی نمی کند که چه کسی به ما رای داده است، بلکه ما امروز نماینده همه مردم اصفهان هستیم.

بانکی با اشاره به اینکه شرق و غرب اصفهان برای نماینده مجلس فرقی ندارد، اذعان کرد: مردم فقر را تحمل می کنند ولی تبعیض مسئولان را به هیچ وجه تحمل نخواهند کرد زیرا تبعیض، خیانت بزرگ در حق مردم است.

وی ادامه داد: گاهی دیده می شود برخی مسئولان نسبت به منطقه ای ارادت بیشتر دارند و منطقه ای از لیست رسیدگی خارج می شود، این نشانه ضعف ایمان است که تبعیض را به کار و عمل وارد می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه مردم و نمایندگان باید وحدت خود را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: مردم اختلافات را کنار گذاشته تا به سمت حل مشکلات حرکت کنند و بدانیم که اختلاف ریشه عدم رسیدن به اهداف بزرگ است.

وی تاکید کرد: نمایندگان و مسئولان نیز با وحدت به سمت رسالتی که بردوششان است، حرکت کرده و وعده بی جا به مردم ندهند زیرا مردم امروز از قول های بی عمل خسته شده اند.

بانکی فرد با اشاره به اینکه مساله آب اصفهان از موضوعات مهم استان است، بیان کرد: مساله آب اصفهان جدی است و اگر طرح های کوتاه مدت نیز حل شود، باز هم موضوع آب را باید در ردیف پیگیری قرار دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: لازم است پیگیری شود که صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درخواست من این است که در بحث بازدیدها از پروژه‌های شهری، شهردار و مدیران مناطق اقدام کنند و مشخص شود چند روز این پروژه‌ها برای به ثمر رسیدن طول می‌کشند.

وی با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: پیگیری شود که بحث صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است و اگر برای بازدید با کمبود نیرو مواجه هستند، نیروی حجمی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 748746

دیگر خبرها

  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود