Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: وظیفه فدراسیون است از تیم‌هایی که سرمایه گذاری می‌کنند و یاور بسکتبال هستند، حمایت کند.

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه تاکنون چند تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار داشت: ما برای 12 تیم اول فصل گذشته لیگ برتر نامه زده‌ایم که اکثر آنها اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر 4 تیم از لیگ دسته اول قصد حضور در لیگ برتر دارند که گفته‌ایم در صورتی می‌توانند در لیگ برتر حضور داشته باشند که امکانات مناسبی داشته باشند.

*استانداردی در مورد تعداد تیم‌ها خواهیم داشت

وی در مورد اینکه چه تعداد تیم می‌توانند در لیگ برتر حاضر شوند، گفت: شرایط کیفی تیم‌ها برای ما مهم است و باید طوری شود که به نفع بسکتبال باشد. البته امسال به خاطر کرونا شرایط استثنایی است و باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

* مجوز برگزاری تمرین وجود دارد، اما مسابقه نه

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه مجوز برگزاری بازی دارید یا خیر، گفت: برای برگزاری تمرین پروتکل‌هایی اعلام شده است و الان در شهرهایی که مشکل شان حاد نیست می‌توانند تمرین کنند، اما در مورد بازی هنوز مجوزی صادر نشده است تا زمان برگزاری فصل بعد در این مورد تصمیم گیری می‌شود.

* پتروشیمی چیزی در مورد عدم تیمداری نگفته است/ نفت اعلام آمادگی کرده

طباطبایی در مورد اینکه صحبت‌هایی در مورد عدم تیمداری نمایندگان وزارت نفت شنیده می‌شود و موضع فدراسیون در این باره چیست، عنوان کرد: نفت آبادان نامه اعلام آمادگی هم داده و منتظر پتروشیمی هستیم. مسئولان پتروشیمی صحبتی  تاکنون در مورد عدم شرکت در لیگ نداشته‌اند. تلاش می‌کنیم همه تیم‌های خوب در لیگ برتر حضور داشته باشند. من با مدیران شیمیدر، مهرام صحبت کرده‌ام و با اکسون هم جلسه خواهم داشت.

وی ادامه داد: با پارو، مدیرعامل نفت هم چند بار صحبت کرده‌ام. وظیفه فدراسیون است از تیم‌هایی که سرمایه گذاری می‌کنند و یاور بسکتبال هستند، حمایت کند و همین کار را هم انجام می‌دهیم.روز گذشته نیز با مسئولان پیکان جلسه گذاشته بودم تا دوباره در بسکتبال تیمداری کنند.

*با سعادتمند جلسه می‌گذارم/ فعلا شرایط حضور سرخابی‌ها فراهم نیست

وی در مورد اینکه از استقلال و پرسپولیس هم برای حضور در لیگ دعوت می‌کنید یا خیر، گفت: اگر امکانش باشد، حتما این کار را می‌کنیم. به دنبال این هستم با سعادتمند، مدیرعامل استقلال جلسه بگذارم تا آنها را جذب کنیم، اما ظاهرا هنوز شرایط حضور آنها در بسکتبال فراهم نیست و بیشتر درگیری‌شان به فوتبال باز می‌گردد.

* هیچ باشگاهی برای تغییر در کادرفنی با ما صحبت نکرده است

وی در مورد اینکه برخی رسانه ها اعلام کرده‌اند یک باشگاه خصوصی هدفش از کمک به فدراسیون تغییر در کادر فنی تیم ملی است، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی نیست و هیچ باشگاهی ما با در این مورد صحبت نکرده است. فدراسیون فعلا تصمیمی برای تغییر ندارد.

* ارسلان را شدیدا حمایت کردیم

وی در مورد اینکه عنوان بهترین دانک جهان به ارسلان کاظمی و ایران رسید، گفت: ما در این مورد ارسلان را شدیدا حمایت کردیم و همه هم دیدند و آن چیزهایی که برخی عنوان می کردند فدراسیون با این بازیکن مشکل دارد، کاملا غلط بود. افتخار او برای بسکتبال ایران بوده و ما هم حمایت می‌کنیم. با هیچ کس زاویه نداریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال سرمایه گذاری فدراسیون اعلام آمادگی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله حسین نوری همدانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد حجاب اظهار کرد: آنچه مسلم است وجوب حجاب است و باید در جامعه اسلامی به آن عمل و از بی‌حجابی به عنوان یک منکر جلوگیری شود.

وی افزود: همانطور که از خطاب قرآن هم استفاده می‌شود از امر به پیامبر (ص) که به زنان خود ابلاغ کن؛ مسؤولان هم باید از خود کارگزاران و کارمندان خود شروع کنند، قبلاً هم گفتم آیا صداوسیما برای حجاب فرهنگ سازی کرده یا خلاف آن عمل نموده است؟ امروز وضعیت حجاب در ادارات دولتی چگونه است‌؟ آیا نهادهای فرهنگی به وظیفه خود عمل کرده و موضوع حجاب را فرهنگ سازی نموده و توانسته اند به این همه هجمه در فضای مجازی در این باره پاسخ دهند؟ باید این‌ها را درست کرد، مردم ببیند که ما از خودمان شروع کردیم بهتر می‌پذیرند.

مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سوالی، استمرار طرح نور را با در نظر گرفتن رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برنامه‌ای را در این زمینه آغاز کرده بنام «طرح نور» که امری مبارک و مورد حمایت است.

وی گفت: اگر جایی هم یک مأمور ناخواسته اشتباه کرد نباید اصل این طرح زیر سوال برود و نیروی انتظامی که وقف ایجاد امنیت در کشور است و هنوز در حال شهید دادن است را تضعیف کنیم، و از جلوگیری منکر بزرگ بی‌حجابی دست برداشت.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: عده‌ای از فضلای محترم در حرم تجمع داشتند و بعضی‌ها هم به دفتر ما مراجعه کردند و از باب وظیفه شرعی نامه‌ای دادند و نگران موضوع حجاب بودند، ولی بعضی‌ها زیر سوال می‌بردند که چرا درباره مسائل دیگر حوزه حساس نیست و گاهی هم می‌گویند تا وضعیت اقتصادی حل نشود، تا اختلاس حل نشود، تا فلان موضوع حل نشود به حجاب پرداخته نشود.

وی افزود: بله مکرر درباره اقتصاد و معیشت مردم داد زدیم و نگران زندگی مردم هستیم، برای برطرف شدن ربای خانمان سوز در بانک‌ها فریاد زدیم، درباره جلوگیری از فساد تذکر دادیم و ادامه می‌دهیم و به همان ترتیب درباره حجاب به شدت حساس هستیم.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: تذکر درباره بی‌حجابی طبق قانون و شرع وظیفه است و از قرار اطلاع مجلس مشغول بررسی لایحه عفاف و حجاب است که باید با متخصصین امر و دلسوزان مشورت و مطابق با قانون و شرع مقدس اسلام باشد.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: من به بعضی‌ها که درباره جلوگیری از این منکر بی‌حجابی حرف دارند، عرض می‌کنم وصیت نامه شهدا را بخوانید؛ چقدر این عزیزان درباره حجاب سفارش می‌کنند؟ اینان جان دادند، تا ارزش‌ها از بین نرود و بدانیم کوتاهی در این موضوع گناه است.

کد خبر 6091888

دیگر خبرها

  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است