Web Analytics Made Easy - Statcounter

بی احتیاطی راننده تریلی در کیلومتر۵۵ محور بردسکن به طبس حوالی دهستان درونه بخش انابد دو دستگاه تریلی کشنده را به آتش کشید.

فرمانده انتظامی بردسکن گفت: این حادثه زمانی رخ داد که راننده تریلی حامل خاک آهن از سمت انابد و تریلی دیگر از سمت طبس حامل گندله آهن در این محور در حرکت بودند که متاسفانه بر اثر بی احتیاطی راننده تریلی حامل خاک آهن که از سمت انابد در حرکت بود برخورد رخ به رخ صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عباس نظافتی افزود: بر اثر شدت برخورد دو دستگاه تریلی دچار آتش سوزی شدند که بلافاصله با حضور ماموران پاسگاه انتظامی درونه و پلیس راه و نیروهای آتش نشانی ایستگاه درونه و شهر انابد نسبت به اطفاء و مهار آتش سوزی اقدام شد.
وی علت وقوع این تصادف را انحراف به چپ راننده تریلی حامل خاک آهن اعلام کرد.
وی افزود: اگر چه برخورد این دو دستگاه تریلی به صورت شاخ به شاخ و بسیار هولناک بود، ولی خوشبختانه دو راننده تریلی از این حادثه جان سالم بدر بردند و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
به گفته وی بر اثر این تصادف ۲ساعت محور ترانزیتی بردسکن به طبس مسدود بود که خودروها از حاشیه جاده به کندی تردد می‌کردند که پس از مهار آتش و انتقال تریلی‌ها محور بازگشایی شد./قدس آنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دو دستگاه تریلی راننده تریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم