Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@23:01:10 GMT

نگرانی وزیر بهداشت از اوج گیری کرونا در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۸۶۷۱

وزیر بهداشت گفت: همواره نگران اوج فزاینده کرونا در مشهد هستم و دانشگاه علوم پزشکی این شهر باید خود را برای اوج ابتلا و درمان این بیماری آماده کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر سعید نمکی در نشست ویدئو کنفرانسی با رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: موقعیت مشهد و مناطق حاشیه نشین این کلانشهر از اهمیت بسزایی برخوردار است، از این رو باید همه تمهیدات لازم فراهم و مراکز مراقبت و نگهداری از بیماران مبتلا به کرونا ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: افزایش مجدد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این ویروس بار‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.
وزیر بهداشت با بیان اینکه برای رسیدگی به مشکلات مشهد به زودی کارگروه ویژه تشکیل خواهد شد افزود: وزارت بهداشت برای رفع مشکلات مالی این دانشگاه نیز از محل منابع دراختیار تمام تلاش خود را خواهد داشت.
دکتر نمکی گفت: باید برای ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونایی و غیرکرونایی بیمارستان‌های این دو گروه از یکدیگر تفکیک شود.
وی توصیه کرد: برای همه بیمارانی که در نوبت عمل‌های غیر اورژانسی هستند برنامه ریزی مدون انجام شود تا با بهره‌مندی مردم از خدمات بخش دولتی، در ماه‌های آینده مشکلات درآمد‌های اختصاصی این دانشگاه نیز برطرف شود.
وزیر بهداشت با بیان این که کاهش بار بیمارستان‌ها و جلوگیری از نیاز بیماران به خدمات بستری بزرگترین رسالت حوزه بهداشت است تاکید کرد: اطلاعات بیمارانی که در سامانه به ثبت می‌رسد باید به طور مستمر پیگیری، مراقبت و آموزش شود تا نیاز به خدمات بیمارستانی پیدا نکنند.
دکتر نمکی با قدردانی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر ادامه روند غربالگری بیماری کرونا به ویژه در مناطق پرخطر، آموزش و اطلاع رسانی به مردم مبنی بر استفاده از ماسک و تولید ماسک‌های خانگی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تلاش مسوولان و اعضای هیات علمی جایگاه بسیار خوبی را در کشور و منطقه دارد گفت: کمبود‌های حوزه آموزش به وزارت بهداشت اعلام شود تا پیگیری شود.
وزیر بهداشت گفت: در زمینه سهمیه دارویی و آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و مجوز‌های استخدامی نیز پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.
دکتر نمکی همچنین با ابراز خرسندی از اجرای طرح بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در یکی از مناطق کم برخوردار این کلانشهر دستور ویژه‌ای برای تجهیز این بیمارستان و خدمات رسانی مناسب به مردم منطقه و زائران بارگاه منور رضوی صادر کرد
هر یک از معاونان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این نشست گزارشی پیرامون اقدامات و تلاش‌های انجام شده در زمینه پیشگیری، درمان و مقابله با بیماری کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه ارائه کردند. برچسب ها: وزیر بهداشت ، نگرانی ، کرونا ، مشهد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر بهداشت نگرانی کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان