Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت بهمنی  روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت دوازدهم ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات زیربنایی همچون گاز برای مردم است که خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است.

وی اظهار داشت: عملیات گازرسانی روستاهای این شهرستان با وجود تنگناهای مالی و با هدف رشد و آبادانی نقاط محروم در دولت تدبیر و امید اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلفان تصریح کرد: روستاهای بالای ۲۰ خانوار در دستور کار گازرسانی شرکت گاز استان قرار دارد که تا کنون تعداد ۲۰۰ روستای واجد شرایط این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شده اند. 

بهمنی  اظهار داشت: روستاهای نوروزآباد، گرگعلی آباد و نظر آباد این شهرستان نیز هفته آینده از نعمت گاز بهرمند خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده  گازرسانی به محورهای وروشت، بوربور، سیالیا، کن خان و  چیه و توناب در دست اجرا است که در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

فرماندار دلفان افزود: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای روستاهای دلفان تلاش می کنیم با فعال سازی آنها زمینه اشتغالزایی جوانان روستایی را فراهم نموده و در تقویت معیشت روستاییان نیز گام برداریم.

بهمنی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید تا کنون ۱۶۰ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهرمند شده اند که عملیات  گازرسانی به مناطق محروم ادامه دارد.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.

برچسب‌ها نورآباد گاز رسانی دلفان گاز لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نورآباد گاز رسانی دلفان گاز لرستان نورآباد گاز رسانی دلفان گاز لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد