Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی افزود: ما برای از بین بردن فساد در جامعه نیازمند یک اجماع ملی هستیم و تکمیل زنجیره مبارزه با فساد در زمینه پیشگیری و شناسایی و تشخیص از بین بردن بسترهای فساد زاد که امیدواریم این زنجیره کامل شود.

ما در مبارزه با فساد هم با مفسدین مبارزه می کنیم هم به دنبال بازدارندگی بوده و از همه مهمتر به دنبال استرداد اموال به غارت رفته از بین المال مسلمین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خرداد امسال تنها در یک پرونده اقتصادی در خصوص مجموعه بدهی های گروه فلاحیان به سیستم بانکی دوازده هزار میلیارد تومان مجموعه بدهی این گروه به سیستم بانکی تسویه شد.

اسماعیلی ادامه داد: این در حالی است که اجرای این حکم هنوز آغاز نشده است اما موفق شدیم این بدهی را تسویه کنیم و این را یک دستاورد مهم میدانیم. در حوزه های دیگر هم به دنبال تکمیل زنجیره تولید و واحدهای تولیدی هستیم.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: هرچند در مبارزه با فساد حلقه آخر هستیم اما در مسیر حمایت از واحدهای تولیدی حلقه اول زنجیره بوده ایم و هدف ما این بوده است که هیچ واحد صنعتی و تولیدی از ناحیه قوه قضاییه و بانکها نباید تعطیل شود.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1404811

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی قوه قضاییه فساد اقتصادی مبارزه با مفاسد اقتصادی فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه پرونده ایفا نکردن تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی متخلف به ارزش ۱۳۵ هزار و ۳۵۷ یورو معادل ۵۰ میلیارد ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شاکی، مدیرعامل شرکت را از فعالیت بازرگانی به مدت ۶ ماه محروم کرد.

تقی حسام گفت: این گزارش تخلف را اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک ملت پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی شرکت یادشده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود