Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@05:31:28 GMT

حمله تروریستی در زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۸۸۱۶

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، نماینده مردم زاهدان در مجلس ضمن تایید وقوع انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین سیستان و بلوچستان، گفت: این حمله از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم هنگام عبور دو خودروی نیرو‌های سپاه پاسداران انجام گرفته، اما تلفات جانی نداشته است.

فداحسین مالکی در گفتگوی اختصاصی با صداوسیما درباره این حادثه تروریستی، تصریح کرد: دو بمب کنار جاده‌ای کار گذاشته شده بود که یکی از آن‌ها هنگام عبور دو خودروی حامل نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منفجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شعاع زیاد موج این انفجار، افزود: به لطف خداوند این حمله تروریستی تلفات جانی نداشته و تنها فرمانده سپاه منطقه دچار جراحاتی شده است.
نماینده زاهدان با رد شایعه اسارت تعدادی از نیرو‌های سپاه در این حمله تروریستی گفت: این موضوع صحت ندارد.
آقای مالکی افزود: گروهک تروریستی جیش الظلم با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی را قبول کرده است.

توضیحات استاندار سیستان درخصوص حادثه بمب گذاری در کورین
در همین رابطه علی احمد موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، با اشاره به حادثه صبح امروز در منطقه کورین سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یک بمب کنار جاده‌ای بوده که در منطقه کورین منفجر شده است و هیچ خسارتی جانی و مالی هم در بر نداشته است.
وی درباره شایعات مربوط به شهادت فرمانده سپاه منطقه کورین و راننده او در این عملیات نیز گفت: این خبر صحت ندارد و کذب محض است.
موهبتی عنوان کرد: گروهک جیش الظلم مسئولیت این انفجار را پذیرفته که هنوز این اطلاعات تنها در فضای مجازی مطرح شده است و تحقیقات ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

 

صدا و سیما

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: زاهدان سپاه حمله تروریستی حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم