Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس فدراسیون اسکیت با استاندار خراسان جنوبی دیدار کرد. تاریخ انتشار: 11:44 - 10 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۴۵۸

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون اسکیت، بهمن محمدرضایی، نایب رییس فدراسیون اسکیت آسیا و رییس فدراسیون اسکیت با معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در محل دفتر استانداری دیدار کرد و به رسم تقدیر از حمایت‌های بی دریغ او به جهت توسعه و بسترسازی اسکیت در استان، تابلو و تندیس اسکیت را به وی اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدیان در این دیدار، مسابقات ورزشی اسکیت را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های استان برشمرد. همچنین لزوم احداث پیست استاندارد اسکیت در مرکز استان و پیست‌های آموزشی و قابل دسترس برای عموم مردم در این دیدار عنوان شد که با توضیحات رییس فدراسیون اسکیت مورد توجه استاندار قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی به منظور اجرای این پروژه و پر کردن خلأ موجود و ایجاد اوقات فراغت جوانان دستور احداث پیست را صادر کرد. وی همچنین دستور داد هرچه سریع‌تر نسبت تهیه ۳۰۰ جفت کفش اسکیت جهت در اختیار قرار دادن به جوانان جهت آموزش در پیست‌های آموزشی، بصورت رایگان اقدام و نتیجه به او اعلام شود.

بر اساس دستور معتمدیان، مقرر شد مدیر کل ورزش و جوانان استان با همکاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نسبت به آماده‌سازی طرح و نقشه‌های لازم برای احداث پروژه زمین استاندار اسکیت اقدام کند.

بحث و گفت‌وگو درخصوص مسائل، مشکلات و کاستی‌های هیئت اسکیت در سطح استان نیز با دستور استاندار به مدیر کل ورزش و جوانان مبنی بر رفع آنها مواجه شد.

در این دیدار عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، شیخ‌زاده سرپرست هیئت اسکیت استان و همچنین مازیار ناظمی مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، بهمن محمدرضایی نایب رییس فدراسیون اسکیت آسیا و رییس فدراسیون اسکیت را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: عتیقه چی سرپرست دبیری فدراسیون اسکیت شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی استاندار خراسان جنوبی رییس فدراسیون اسکیت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد

میثم لطفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی گفت: بخشنامه‌ای را دفتر سلامت اداری و فرهنگ سازمانی ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردند بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت در فضای اداری ممنوع شده است. به خاطر اینکه به سلامت اداری و کاهش و رفع تعارض کمک کند.

وی ادامه داد: این هدیه گرفتن‌ها گاهی اوقات میل ایجاد میکند، ان‌شاءالله بتوانیم از این طریق هم سلامت اداری را افزایش داده و هم فساد را ان‌شاءالله کاهش پیدا کند.

وی در رابطه با بحث استخدام نیرو‌های خدماتی مدارس، اظهار داشت: ما الان برای چهاردهم اردیبهشت یعنی دو روز بعد ان‌شاءالله آزمون استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش را داریم. ان‌شاءالله برای ۱۹۷۱۲ نفر جذب خواهیم داشت در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان بعد از ۱۰ سال تقریبا ده سال بود مجوز داده نشده بود. امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی که حدوداً ۴۰۰ هزار نفر هم در این آزمون شرکت کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند و امیدوار هستیم که تا نیمه خرداد ماه نتایج آزمون بیاید که اول مهر این همکاران را در دستگاه اجرایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری و دستور ایشان بود برای اینکه ما برای بحث کیفیت بخشی مربیان پرورشی در دستگاه در آموزش و پرورش جذب داشته باشیم این اتفاق می‌افتد.

لطیفی افزود: در خصوص بحث استخدام عزیزانی که در مدارس در خدمتشان هستیم تحت عنوان بابای مدرسه قرار بود که تامین اعتبار آن از طرف سازمان برنامه مشخص شود؛ در سقف تامین اعتبار ما ان شاءالله حتماً کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند و در صورت تامین اعتبار این موضوع تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود