Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید به بهبود شرایط اقتصادی در بین مدیران شرکت‌های آمریکایی از آغاز بحران مالی ناشی از شیوع کرونا به پایین‌ترین سطح رسیده است و بیش از یک چهارم این مدیران بهبود اوضاع شرکت خود را تا بعد از سال ۲۰۲۱ ممکن نمی‌دانند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، امید به بهبودی شرایط اقتصادی در بین مدیران شرکت‌های آمریکایی از آغاز بحران مالی ناشی از شیوع کرونا به پایین‌ترین سطح رسیده است و بیش از یک چهارم این مدیران بهبود اوضاع شرکت خود را تا بعد از سال 2021 ممکن نمی‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن «میزگرد تجارت» روز دوشنبه اعلام کرد که شاخص چشم‌انداز اقتصادی در سه ماهه دوم که برنامه‌های استخدام و هزینه‌های سرمایه و همچنین میزان فروش را در آینده بررسی می‌کند، نسبت به سه ماهه قبلی با 38.4 واحد سقوط به 34.3 رسیده است.

اذعان رئیس فدرال رزرو آمریکا به بی ثباتی اقتصاد آمریکااقتصاد آمریکا 4.8 درصد کوچک شد

حدود 27 درصد از مدیران ارشد شرکت‌های آمریکایی با اشاره به تاثیرات ناشی از شیوع کرونا و فشارهای دولتی برای تعطیلی کسب و کارها پیش بینی کردند که شرایط اقتصادی شرکتشان پس از سال آینده میلادی (2021) به طور کامل بهبود می‌یابد.

این مدیران همچنین می‌گویند که پس از کاهش استخدام‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در سال جاری در کنار کاهش فروش شرکت ها، اقتصاد آمریکا 3.8 درصد کاهش خواهد یافت.

در این نظرسنجی که از 136 مدیرعامل از تاریخ یکم تا بیست و دوم ژوئن صورت گرفت، همه مدیران گفتند که قبلاً اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی را در شرکت خود اتخاذ کرده‌اند، یا قصد دارند اتخاذ کنند، در حالی که 95 درصد از آنان نیز تمهیدات انعطاف‌پذیری را برای انجام کار در نظر گرفته اند.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,85,82/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد ویروس کرونا اقتصاد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند