Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوي هم افزایی و همفکری ائمه جمعه وجماعات و نیروهای جوان در مساجد را ضروری دانست وگفت: این مهم موجب تقویت مساجد و حضور حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» در دیدار با امام جمعه شهر دامغان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های مساجد گفت: دردو سال گذشته کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب رویداد ملی «فهما» و سامانه بچه های مسجد وارد عرصه فضای مجازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه دیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید تمام فعالیتها و برنامه های خود را در سایت بچه‌های مسجد، ثبت  کنند اضافه کرد: با راه اندازی سامانه بچه های مسجد برنامه ها و فعالیت های کانون ها ساماندهی شد.

 

وی تصریح کرد:  ثبت ایده، ارسال گزارش عملکرد فعالیت‌های ملی و مذهبی، ثبت گروه فیلم، سرود و نمایش و فعالیت‌های فضای مجازی از جمله اطاعاتی است که مدیران کانون‌ها می‌توانند در سایت بچه‌های مسجد، ثبت کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تقدیر ۱۰ کانون به عنوان کانون های فعال  در مرحله اول رویداد ملی «فهما» ،از استان سمنان  اظهارداشت: با توجه به اینکه از شهرستان دامغان در این مرحله کانونی انتخاب نشد معرفی یک رابط برای این شهرستان می تواند در رونق فعالیت های کانون های مساجد شهرستان دامغان موثرباشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در ادامه خواستار همکاری وتعامل بیشتر ائمه جماعات مساجد با کانون های فرهنگی هنری مساجد شد  وگفت: همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و بها دادن به جوانان و نوجوانان عامل پیشرفت کاری این مراکز و پویایی مساجد می شود.

 

وی با تأکید براینکه ائمه جماعت از مدير کانون کار بخواهند و نقش هدايت گري در مسجد و فعاليت هاي فرهنگي هنري داشته باشند  ادامه داد: جوانان و نوجوانان امروز به دستورات دینی بسیار پایبند هستند و این تلاش های مخلصانه آن ها مایه برکت برای جامعه است.

 

حجت الاسلام موسوی بخشی از مدیریت فعایت های کانون های مساجد را با ستاد استان عنوان کردو افزود: بخش بیشتری از فعالیت ها باید با نظارت و هماهنگی امام جماعت و هیئت امنا و هماهنگی شورای فرهنگی مسجد باشد و در اساسنامه کانون نیز شرایط فعالیت کانون و مدیر کانون درج شده است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد بچه های مسجد کانون ها استان سمنان حجت الاسلام فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای اقامه نماز مازندران، حکمرانان شایسته را نمازگزاران واقعی جامعه توصیف کرد و افزود: ظرفیت گروه های مردمی مازندران همواره قدرتمندترین گروه ها هستند و باید گروه های مردمی اقامه نماز جماعت با مشارکت جوانان همانند گروه های خیرین و محیط زیست فعال شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئول سازی نماز در دستگاههای اجرایی مازندران باید عملیاتی شود، ادامه داد: مراکز علمی و دانشگاهی مازندران در اهمیت برپایی اقامه نماز جماعت باید بیشتر پای کار باشند. پیشینه دیار علویان در حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی را باید همواره حفظ و ترویج کنیم.

نوری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در گفتمان سازی اقامه نماز مازندران بیشتر ورود داشته باشند، گفت: امروز خطر جدی که جامعه اسلامی و دینی را تهدید می کند، فردی کردن دین است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه اقامه نماز در دیار علویان همواره باید با جدیت عملیاتی شود، گفت: اگر مردم را پای فریضه نماز بیاوریم، مابقی فرایض دینی و اسلامی عملیاتی می شود. نور نماز همه فرایض دینی را روشن می کند، بنابراین اقامه نمازجماعت در همه نقاط مازندران باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

استاندار مازندران به تظاهرات دانشجویان آمریکایی در راستای. حمایت از مردم غزه اشاره کرد و گفت: به طور یقین دانشجویان و جوانان مراکز علمی و دانشگاهی کشور باید بیش از پیش ورود داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901983

دیگر خبرها

  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد