Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@14:47:51 GMT

تاکسی‌های VIP در بندرعباس راه‌اندازی شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۹۸۱۰

تاکسی‌های VIP در بندرعباس راه‌اندازی شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی تاکسی‌های VIP، به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری در شهر پیگیری شود.

فرزانه آرامش در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بندرعباس شهری گردشگری بوده و مردم آن شایسته برخورداری از بهترین امکانات هستند، اظهار کرد: لازم است حمایت از آژانس‌ها و تاکسی‌های بی‌سیم برای ارتقای سطح حمل‌ونقل عمومی، بهسازی تاکسی‌های موجود و پیگیری ماشین‌های خط آزاد به عنوان خودروی بومی و خدماتی در بندرعباس باید مورد توجه ویژه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین برای افزایش رفاه گردشگران باید نسبت به پیگیری تخصیص تاکسی‌های VIP، به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری در سطح شهر به‌خصوص در مسیرهای راه آهن، فرودگاه و اسکله شهید حقانی اقدامات و اعتبارت لازم انجام شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: ورودی‌های شهر بندرعباس از سه مسیر راه آهن، میدان سایت و میدان معروف به باباغلام که به عنوان ورودی‌های اصلی شهر بوده و به عنوان نقطه گردشگری بومی شهر به حساب می‌آیند باید مورد توجه قرار گرفته و بهسازی و زیبا سازی این نقاط در دستور کار باشد.

کد خبر 431312

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر بندرعباس تاکسی تاکسی VIP گردشگری هرمزگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

سازمان تاکسیرانی تهران در واکنش به این اتفاق اعلام کرد: راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی و اظهار پیشیمانی کرده؛ طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

دیگر خبرها

  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • ببینید | تاکسی‌های خودران به خیابان آمدند!
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس