Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:46:12 GMT

جوانان از غارتگران ایمان و اعتقاد فریب نخورند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۹۸۲۹

جوانان از غارتگران ایمان و اعتقاد فریب نخورند

حجت الاسلام حائری زاده گفت: امروز غارتگران ایمان و اعتقاد جوانان فراوان شدند جوانان بسیار مراقب باشند که فریب آنها را نخورند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «سید مهدی حائری زاده» شامگاه دوشنبه ۹ تیر به مناسبت دهه کرامت در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) به سخنرانی پرداخته و گفت: همه انسان‌ها در دنیا مسافر هستند و کسی برای ابد در این جهان باقی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه علمیه با اینکه سعادت انسان در شناخت مبدا و مقصد حرکت خود در این دنیا است، عنوان کرد: مبدأ و مقصد این حرکت خداوند متعال است که انسان باید برای رضایت او با خود عمل صالح به آخرت ببرد.

وی با بیان اینکه در آخرالزمان دینداری به سادگی ممکن نیست، اظهار کرد: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی دنبال این هستند که جوانان ما را به گمراهی بکشند بنابراین جوانان باید از نظر اعتقادی و ایمانی چنان قوی باشند و معرفت کرده باشند که به آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی دچار نشوند.

حجت الاسلام حائری زاده با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، بیان کرد: امروز مردم در سختی زندگی می‌کنند اگر مسئولان نمی‌توانند برای آنها کاری انجام بدهند به جای وعده و وعید دادن عذرخواهی کنند.

استاد حوزه علمیه افزود: روز قیامت مسئولان باید درباره فساد مالی زیردستان خود پاسخگو باشند، گرانی آنقدر زیاد شده و به خصوص در بخش مسکن جولان می‌دهد که بسیاری از مردم امید خرید خانه ندارند.

وی با بیان اینکه تنها کشتی اهل‌بیت(ع) است که ایمان و اعتقاد انسان را از گمراهی و انحراف نجات می‌دهد، عنوان کرد: امروز غارتگران ایمان و اعتقاد جوانان فراوان شدند جوانان بسیار مراقب باشند که فریب آنها را نخورند.

حجت الاسلام حائری زاده با بیان اینکه توحید بدون پذیرش ولایت اهل‌بیت(ع) تحقق پیدا نمی کند، گفت: اگرچه دینداری سخت و مشکل است اما انسان با تبعیت و پیروی از اهل‌بیت(ع) می‌تواند به ایمان حقیقی و سعادت واقعی دست یابد.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشتی سیره اهل بیت ع محبت اهل بیت ایمان و اعتقاد حجت الاسلام حائری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دیوان تئاترال» نوشته محمود استادمحمد، به کارگردانی ایمان راد و ایمان حاج‌عظیمیان ۱۷ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد، هر روز ساعت ۱۷:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

منصوره بنی احمد، ایمان حاج عظیمیان، ایمان راد، علی رضوانی، شهرزاد سادات صدر هاشمی، کیمیا سامنی، هلنا سعادت، شکیلا علی مردانی، حمید فرجادی، پارمین قدیری، مریم قربانی، قاسم قنبری، آیناز کاوند، فاطمه زهرا مغانلو، سینا مجد، امیر مرسلی و ایلیا موهبتی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

این نمایش اولین فعالیت حرفه‌ای گروه هنری مهشید به سرپرستی ایمان راد است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: شهاب شریفی، نوازنده:  مانی مهربان، طراح گریم: سوگل بهرام‌پور، طراح صحنه: شهاب شریفی، طراح لباس: هنگامه ذوذهب، طراح پوستر و گرافیست: الهه معینی، دستیاران کارگردان: نگار خانی پور، مسعود محمدنیا، دستیاران صحنه: محراب عامریان، علی خاکپور، مریم اشرف زاده، دستیار لباس: تینا عبدالحسینی، مجریان گریم: نسترن مجد، هلنا سعادت، عکاس: دنا جم، حمید بازاری.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/teatral۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • رای الیوم: نتانیاهو همه را فریب داده است
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • معنی جالب جنگ زرگری + فیلم
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است