Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی وعده نزدیک رسانی و تأمین گاز تمام بخش های صنعتی استان را در سال جاری داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیّدرضا رهنمای توحیدی  امروز گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از زمان ابلاغ مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر نزدیک رسانی گاز به بخش های تولیدی و صنعتی مشمول این مصوبه، شرکت گاز 97 درصد نزدیک رسانی تعهدات خود را در این بخش تحقق بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از 663 واحد صنعتی مشمول این مصوبه 643 واحد نزدیک رسانی شده و صرفاً 20 واحد باقیمانده که به یاری خدا این تعداد نیز در سال جاری به جرگه مصرف کنندگان گاز طبیعی خواهند پیوست.

توحیدی با اشاره به اهمیّت جایگزینی گاز طبیعی با سایر فرآورده های میان تقطیر، تصریح کرد: گاز، انرژی پاک و دوستدار محیط زیست بوده و بهره مندی بخش های صنعتی و تولیدی از گاز طبیعی، علاوه بر حفظ محیط زیست، از بعد اقتصادی نیز، بلحاظ ایجاد ارزش افزوده، اهمیّت قابل توجهی برای استان خواهد داشت که از دستاوردهای پروژه نزدیک رسانی شبکه گاز به واحدهای صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد صرفه جویی57.2 میلیون لیتر سوخت مایع در سال می باشد.

وی افزود: همچنین احداث و افزایش ظرفیت 7 مورد ایستگاه C.G.S در سطح استان با ظرفیت بالغ بر 500 هزار متر مکعب بر ساعت در دستور کار واحدگازرسانی به صنایع قرارداد که این مهم، تامین گاز تمام زیرساخت های لازم برای تامین گاز واحدهای تولیدی و صنعتی را در سطح استان، در صورت وجود تقاضا فراهم می کند.

انتهای پیام/60002
 

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست آذربایجان شرقی گاز تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز نزدیک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی ۱۲ اردیبهشت در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، با بیان اینکه ابسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری، محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری به صورت ۱۰۰ درصد در سطح استان اجرایی شده است، ظهار کرد: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف  سطح استان اجرایی می شود.

عطائی اضافه کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به طرح کلید به کلید اظهار کرد: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

دیگر خبرها

  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است