Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

باشگاه اسرای فلسطین درباره انتشار ویروس کرونا در میان اسرای زندان «دامون» رژیم صهیونیستی در سایه افزایش مبتلایان و تداوم بازداشت‌ها هشدار داد.

اخبار بین الملل-هیئت اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد: اسرای نوجوانی که در زندان دامون هستند از شرایط سخت این زندان رنج می‎‌برند. آن‌ها در بخش یکم این زندان و در سلول‌های کوچک و با تهویه نامناسب بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این هیئت، تعداد اسرای نوجوانی که در این زندان هستند ۲۸ اسیر است که در ۵ سلول نگهداری می‌شوند که ۳ سلول آن پنجره بسیار کوچکی و رو به دیوار دارد که فضای بین این دو با سیم خاردار پوشیده شده است که امکان ورود هوا به سلول را غیر ممکن کرده است.

هیئت اسرا افزود: حیاط زندان دامون ۴۶ متر مربع است که برای پیاده‌روی یا انجام ورزش نامناسب است و خطرناکتر از آن آمد و شد افسران صهیونیست از میان اسرا در این حیاط برای رفتن به دفاتر خود است.

هیئت اسرا درباره وضع بازداشت‌شدگان نوجوان در این زندان گفت: اسرا حق دیدار با خانواده‌های خود را ندارند و در وضع بهداشتی بسیار بدی به سر می‌برند هرچند اوضاع تمام زندان‌های رژیم صهیونیستی این چنین است.

بنا بر گزارش این هیئت، اسیر «کمال ابو وعر» که به سرطان حنجره مبتلاست و در زندان «جلبوع» بازداشت شده است در وضع بسیار وخیمی به سر می‌برد و سلامتی وی رو به کاهش است.

در همین راستا، باشگاه اسرای فلسطینی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اراضی اشغالی، در خصوص انتشار این ویروس در میان اسرا هشدار داد.

این باشگاه اعلام کرد: در سایه شیوع ویروس کرونا و تداوم بازداشت‌ها از سوی رژیم صهیونیستی به صورت روزانه به شدت نگران وضع سلامتی اسرا در زندان‌های این رژیم هستیم.

این مرکز افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مارس ۲۰۲۰، نظامیان رژیم صهیونیستی تاکنون حدود ۹۰۰ فلسطینی از جمله زنان، کودکان و افراد مجروح را در سراسر فلسطین بازداشت کرده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا زندان صهیونیستی زندان فلسطین اسرائیل کرونا رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود را دریافت کرده‌ایم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، خلیل الحیة، نایب رئیس جنبش حماس در نوار غزه و رئیس دفتر روابط اسلامی ـ عربی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که این جنبش امروز (شنبه) پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به پیشنهادهای خود در خصوص آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا را دریافت کرده است.

در این بیانه بر پایبندی حماس به خواسته‌های خود و خواسته‌های ملت فلسطین در خصوص آتش بس دائم، عقب‌نشینی کامل ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه، بازگشت آوارگاه به منازل خود و همچنین افزایش ورود امداد و کمک‌های بشردوستانه و آغاز بازسازی غزه تاکید شده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که حماس برای امضای هرگونه توافق حقیقی در خصوص تبادل جدی و حقیقی اسرا میان طرفین آماده است.

رسانه‌های عبری دیروز (جمعه) اعلام کردند که مذاکرات با هیئت مصری که به سرزمین‌های اشغالی سفرکرده بودند به صورت مثبت پایان یافت.

روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از منابع اسرائیلی نوشت که مذاکرات جدی و مهم بود و هیئت مصری بعد از تاکید رژیم اسرائیل بر جدیت خود برای ورود به رفح در جنوب نوار غزه، آمادگی خود را برای فشار بیشتر به حماس به منظور پیش قدم شدن در تبادل اسرا اعلام کردند.

 

دیگر خبرها

  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود را دریافت کرده‌ایم