Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) با حضور فرماندار، امام‌جمعه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سایر مدیران شهرستان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، در مسجد النبی (ص) شهر بن افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) همزمان با دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت احمدبن موسی (ع) شاهچراغ در مسجد النبی (ص) شهر بن افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این آیین امروز سه شنبه ۱۰ تیر با حضور فرماندار، امام‌جمعه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سایر مدیران شهرستان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، در مسجد النبی (ص) شهر بن برگزار شد.

 

کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) بیست و سومین کانون فرهنگی هنری است که در شهرستان بن با حضور جوانان فعال مسجدی تاسیس می شود.

 

مدیریت کانون فرهنگی هنری «خاتم نبی (ص)» و امام جماعت مسجد النبی (ص) شهر بن بر عهده حجت الاسلام «جواد امانی» است.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری «خاتم نبی (ص)» با کد شناسایی 043900 در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به ثبت رسیده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح کانون دهه کرامت مسجد النبی شهر بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)