Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: تمام ایرلاین هایی که به مقصد جزیره کیش پرواز دارند مکلف هستند پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی کشور را رعایت کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت، سه شنبه دهم تیر در بیست و دومین جلسه شورای سلامت کیش از پروتکل های ابلاغی سازمان هواپیمایی کشور به ایرلاین ها خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی از سوی ایرلاین هایی که به مقصد کیش پرواز دارند، از سوی شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش اخطار داده خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف مجدد برابر مقررات با آنان برخورد قانونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضانیا در خصوص پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در کیش گفت: شورای سلامت کیش با توان حداکثری در کنترل بیماری، اجرای طرح قرنطینه و خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در قرنطینه، همچنان با جدید تمام به فعالیت خود ادامه می دهد.  

سخنگوی شورای سلامت کیش در ادامه افزود: افراد شاغلی که بیماری های زمینه ای دارند و از نظر ابتلا به بیماری کرونا دارای ریسک بالایی هستند با ارائه مدارک پزشکی خود، شرایط دورکاری برای آنان از سوی مدیران دستگاه های اجرایی فراهم می شود.

محمدرضا رضانیا با بیان این که برگزاری کلاس ها و آزمون های حضوری در جزیره کیش ممنوع است اظهار داشت: تمام دانشگاه ها، موسسات آموزشی و مدارس ملزم به برگزاری غیر حضوری کلاس ها و آزمون ها هستند.

رضانیا در ادامه تصریح کرد: به صورت استثناء آزمون های پایه دوازدهم متوسطه با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش در این منطقه برگزار می شود.

وی بیان داشت: نظر سنجی در ابعاد مختلف تاثیرات بیماری کرونا در جامعه توسط موسسه علوم و فنون کیش انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط منطقه آزاد کیش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش منطقه آزاد کیش شورای سلامت کیش ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است

ایسنا/ایلام معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان ایلام گفت: دریافت نکردن گواهی سلامت از سوی واحدهای مرغداری به معنی جوجه ریزی غیرمجاز است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

 «الهام جم‌زاده» به ایسنا اظهار کرد: مرغداران برای جوجه ریزی در واحدهای خود باید گواهی بهداشتی لازم را دریافت کنند و نکاتی از قبیل فاصله بین جوجه ریزی، ضدعفونی سالنهای پرورش را بایستی زیر نظر و با تایید کارشناسان دامپزشکی انجام دهند و در نهایت در صورت داشتن شرایط مناسب گواهی جوجه ریزی آنها مورد تأیید دامپزشکی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: واحدهایی که گواهی بهداشتی دامپزشکی برای جوجه‌ریزی کسب نکنند به عنوان جوجه‌ریزی غیرمجاز و تخلف شناخته می‌شود و جوجه‌ریزی غیرمجاز بعنوان تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و سبب به خطر افتادن جمعیت طیور استان شده و ممکن است باعث افزایش خطر بیماری‌های واگیر طیور شوند، پس هرگونه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری برای رعایت مسائل بهداشتی باید تحت نظر دامپزشکی استان صورت گیرد.‌

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: هم اکنون نظارت کامل دامپزشکی ایلام بر جوجه‌ریزی واحدهای مرغداری استان وجود دارد، هر واحدی هم اگر جوجه ریزی غیرمجاز داشته باشد، چون بازدیدهای کارشناسان دامپزشکی استان سرزده و مستمر هستند، در سریع‌ترین زمان شناسای و واحدهای متخلف بدون هیچ گونه اغماضی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی گفت: عدم کسب گواهی بهداشتی از سوی مرغداری‌ها باعث به خطر افتادن سلامت جامعه و باعث اختلال در بازار نیز می‌شود، بنابراین مسئله نظارت بر جوجه ریزی های مرغداری جزء اولویت‌های اساسی دامپزشکی استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت