Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:07:44 GMT

وحدت عامل عبور از مشکلات اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۱۵۰۰

وحدت عامل عبور از مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام شکرالله بهرامی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان شمالی که در محل این سازمان در استان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم آداب معاشرت با خانواده، دوست، آشنا و حتی دشمن و مشرک را به ما آموخته که نشان دهنده کامل بودن دین اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح ادامه داد: راه انقلاب راه اهل بیت است اما باید دل به آنها بدهیم تا راهنمای ما باشند و شرط این مسیر دور نشدن از ریسمان الهی است.

وی خطاب به کارکنان سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: راه را گم نکنید و همواره به مردم خدمت کرده و خودبین نباشید زیرا ما خادم ملت هستیم.

بهرامی در ادامه با ذکر خاطره‌ای از امام خمینی تاکید کرد: امام در مقابل دشمنان سخت و محکم بود اما در مقابل مردم نرم و با مدارا رفتار می‌کرد و حتی از نوجوانان نیز می‌خواست او را نصیحت کنند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به مشکلات مالی کشور بیان کرد: با همین امکانات نیز می‌شود کشور را خوب اداره کرد لذا مشکلات به خاطر مدیریت غلط ماست اما هم دلی می‌تواند عامل عبور ما از مشکلات شود.

وی با انتقاد از احزاب افزود: این حزب بازی‌ها چیست؟ ما باید فقط خادم مردم باشیم و در این مسیر حزب فقط حزب الله است و احزاب دیگر فایده‌ای برای کشور ندارند.

در پایان این جلسه با حکم آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه، مسلم یاران به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان شمالی معرفی و از زحمات علی ناصری تقدیر شد.

کد خبر 4962278

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه سازمان قضایی نیروهای مسلح ستاد کل نیروهای مسلح ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام استانداری سمنان دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی سازمان قضائی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند

برای دومین بار طی سال جاری میلادی، قیمت خودرو در فلسطین اشغالی افزایش پیدا کرد که علت اصلی آن اقدامات نیروهای مسلح یمن اعلام شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی و عبری زبان کاکالیست در گزارشی اعلام کرد، نمایندگی شرکت کیا در اسرائیل برای دومین بار طی پنج ماه اخیر قیمت خودروهای خود را افزایش داد در حالی که شمار دیگری از واردکنندگان نیز همین رویه را در پیش گرفته است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، نمایندگی این شرکت اعلام کرد به دلیل محدودیت‌‌هایی که نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌‌هایی که از شرق دور به سوی اسرائیل می‌آیند اعمال کرده‌اندو افزایش قابل توجه هزینه‌های حمل و نقل، قیمت محصولات این شرکت برای دومین بار طی 5 ماه اخیر افزایش پیدا کرده است.

این رسانه در خبر خود که امروز سه شنبه منتشر شد ضمن اشاره به قیمت هر یک از مدل‌های این برند خودرو سازی افزود، براساس ارزیابی موجود در صنعت خودرو، پیش بینی می‌شود طی هفته‌های آتی بقیه وارد کنندگان خودرو هم افزایش قیمت خود را اعلام کنند، تا بتوانند افزایش هزینه باربری را که پس از ممنوعیت عبور کشتی‌ها از خاور دور به اسرائیل توسط حوثی‌ها صورت گرفت، جبران شود.

کالکالیست همچنین خبر داد، یکی دیگر از علل افزایش قیمت خودرو افزایش مالیاتی است که دولت برای جبران کسری خود بر بخش خودرو اعمال کرده است.

گفتنی است اقدامات نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم مظلوم غزه باعث تعطیلی کامل بندر ایلات شده است، این بندر قبل از 7 اکتبر پذیرای نیمی از خودروهای وارداتی به این رژیم بود.

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستیافشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری
  • تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات
  • ملاقات مردمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات