Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مختاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از ثبت نام متقاضییان در سامانه کارا دستگاه اجرایی پرونده را بررسی و پس از تایید به بانک عامل معرفی می‌کند و بانک درمدت یک هفته باید تسهیلات را پرداخت کند.
وی با بیان به اینکه ۹۰۹ متقاضی دریافت بیمه بیکاری ناشی از بیماری کرونا در خمین در سامانه ثبت نام کردند، ادامه داد: از این تعداد ۷۶۴ متقاضی در حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی  برای دریافت بیمه بیکاری واقع  تایید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مختاری اظهار داشت: ۲۱۳ کارگر مشغول به کار در واحدهای صنعتی خمین در سه ماهه نخست امسال مشمول تعدیل و قطع رابطه شدند.
وی با اشاره به اشتغال دوباره ۱۹ کارگر در خمین گفت: بیمه بیکاری برای ۲۵ کارگر برقرار شد و ۸۱ کارگر مشمول قطع مقرری شدند و ۲۱ کارگر نیز برای دریافت خدمات بیمه تامین اجتماعی به این سازمان معرفی شدند.
کرونا، ویروس شایعی است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می‌شد، اما از سال ۲۰۰۲ این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کووید ۱۹ نشان داده  که با دوره نهفتگی ۲ تا ۱۴ روز و با تظاهراتی نظیر تب بالا، سرفه،تنگی نفس، سردرد و گاهی با  اسهال و استفراغ همراه است.
بر اساس اعلام سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۲۵ هزار و ۲۰۵ نفر تا ۹ تیر ۹۹ در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۶۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۶۷۰  نفر رسیده است.

خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است که با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارای بالاترین نرخ بیکاری در این استان پس از اراک است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت خمین بیمه بیکاری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت خمین بیمه بیکاری ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت خمین بیمه بیکاری بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور