Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:40:15 GMT

عملکرد هلال احمر استان ایلام مطلوب و رضایت بخش است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۱۶۵۹

عملکرد هلال احمر استان ایلام مطلوب و رضایت بخش است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز سه شنبه در دیدار مرادیان معاون جمعیت هلال احمر کشور در محل استانداری ایلام ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی مهران یاد و خاطره شهدای این عملیات غرورآفرین را گرامی داشت و افزود: حماسه آزاد سازی مهران یک نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: دیروز مهران پیشانی دفاع مقدس و نبرد با دشمن در عملیات کربلای یک بود و امروز دروازه ورود به عتبات عالیات و مسیر شماره یک زائران امام حسین (ع) به سمت کربلای معلی و مرکز توجه در کشور و عالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز با توجه به اقدامات انجام شده و در دست اجرا آینده بسیار خوب و درخشانی برای مهران متصور هستیم به طوری که این منطقه می‌تواند پیشران توسعه استان و کشور باشد.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تقدیر از زحمات هلال احمر در استان نقش استانی، ملی و بین المللی این نهاد ارزشمند را مهم خواند و گفت: نقش آفرینی هلال احمر در ابعاد ملی و بین المللی و استانی با توجه به وظایف خطیری که دارد بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: البته رسالت هلال احمر در ایلام با توجه به اینکه یک استان حادثه خیز است و از طرفی مرکز توجه در رخ داد بزرگ اربعین است، بسیار سنگین و حائز اهمیت است.

وی عملکرد هلال احمر در استان را مطلوب و رضایت بخش عنوان کرد و بیان کرد: نقش هلال احمر در اتفاقات و رویدادهای مذکور بی بدیل بوده و از این بابت از مجموعه عوامل استانی و کشوری این نهاد تشکر می‌کنم.

ایجاد آشیانه بالگرد با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در استان

سلیمانی دشتکی در ادامه از ایجاد آشیانه بالگرد با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و اختصاص یک بالگرد با اعتبار بالای ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان کاری مهم در این حوزه یاد کرد و گفت: برای احتیاط هم یک بیمارستان صحرایی در زمان کرونا تشکیل دادیم که امروز برای آشیانه بالگرد باقی مانده است.

وی افزود: البته هلال احمر لازم است برای بالابردن ضریب امنیت پروازها تفاهم نامه‌ای با فرودگاه ایلام ایجاد کند.

وی در ادامه از طرح‌های هلال احمر مبنی بر ایجاد پایگاه‌ها و موسسات بهداشتی و خدماتی و تولیدی استقبال کرد و گفت: منعی برای صادرات نداریم، در جلسه‌ای که با استاندار واسط عراق برگزار کردیم علاوه بر اینکه خواستار بازگشایی مرز تجاری به صورت تمام وقت شدیم، توافق شد در روز ۲ ساعت کار پایانه‌ها زودتر آغاز شود و همچنین تفاهم نامه‌هایی در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی و مبادلات تجربیات به امضا رسید.

در ادامه مرادیان معاون جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر و تشکر از کمک و تعامل خوب و سازنده استاندار ایلام با مجموعه هلال احمر کشور و استان گفت: با توجه به شناخت و توانمندی و پیگیری‌های مداومی که از استاندار ایلام سراغ دارم می‌توان ادعا کرد که حضور ایشان یک فرصت مغتنم برای استان و مجموعه هلال احمر است تا در ماموریت‌های پیش رو موفق و تاثیرگذار ظاهر شود.

وی در ادامه از ایجاد پایگاه‌ها و موسسات درمانی و خدماتی در استان خبر داد و گفت: هلال احمر در مناطق مختلف استان مجموعه‌ها، پایگاه‌ها و موسسات بهداشتی، درمانی و خدماتی دایر می‌کنند و در این راستا نیازمند کمک و همکاری دولت در استان هستیم.

کد خبر 4962316

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام استانداری سمنان دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج