Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان گفت: الگوی ما باید شهید بهشتی باشد. مسیر شهید بهشتی ضد دیکتاتوری و بر مسیر آزاداندیشی و اقناع سازی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سعید سعدی در همایش مدیران و اعضاء سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان با اشاره به خطبه‌ای از امام علی (ع) اظهار داشت: اگر کسی مقابل حق و عدالت عصیانگیری کرد باید بوسیله اصحاب حق مواخذه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسیر و طریق مبارزه با فساد است.

وی افزود: راه مبارزه با فساد براساس حق محوری است و برای اینکه بتوانیم با فساد و طغیان و دیکتاتوری ستیز کنیم، شرط اول حق محوری است.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان خوزستان گفت: الگوی ما باید شهید بهشتی باشد. شهید بهشتی یک ملت به معنی یک روش و مسیر بود و این یک پیام قرانی بود که امام خمینی (ره) درباره شهید بهشتی به درستی بیان کردند.

گفتگو با یوسفی|شهید بهشتی تغییر ساختارهای اقتصادی را راه‌ تحقق عدالت می‌دانست/ او معتقد به اقتصاد تعاونی بوداوحدی: شهید بهشتی نماد جریان صاحب بصیرت برای آینده انقلاب استگفت‌وگوی منتشرنشده تسنیم با مرحوم استاد پرورش / چرا شهید بهشتی هیچ‌گاه پاسخ توهین‌ها و تهمت‌ها را نداد؟

وی بیان داشت: مسیر شهید بهشتی ضد خفقان و دیکتاتوری و بر مسیر و منهج آزاداندیشی و اقناع سازی بود. شهید بهشتی معتقد بود بهترین هدیه برای یک ملت، آزاداندیشی است. دشمن که در مقابل این منطق بهشتی عاجز بود با بمب به فکر او یورش برد.

معاون منابع انسانی دادگستری خوزستان گفت: بسیج حقوقدانان براساس جایگاه و فلسفه و رسالتی که دارد، باید در حوزه حقوقی به مردم کمک کند و مشکلات مردم را برطرف سازد. برای مسائل و گره‌های حقوقی ایده‌پردازی کند.

وی اظهار داشت: یکی از دیگر رسالت‌های بسیج حقوقدانان چاره اندیشی برای رفع موانع تولید است. اصولا برای حذف فساد باید مسیر اصلاح هموار شود. در قرآن دو گانه اصلاح و فساد در مقابل هم بیان شده است.

‌سعدی درباره مسئله اصلاح گفت: نقدها باید سازنده و با منطق همراه باشد و گرنه انتقادی که بدون ارائه راهکار باشد مسیر اصلاح را هموار نمی‌سازد.

در پایان نشست هم‌اندیشی بسیج حقوقدانان، به مناسبت هفته قوه قضائیه سرهنگ تمیمی مسئول بسیج حقوقدانان خوزستان از حجت‌الاسلام و‌المسلمین سعید سعدی تقدیر کرد.

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT11 بیشتر بخوانید... ماجرای نگرانی شهید بهشتی از تفسیر قرانِ خارج از عرف "موسوی خوئینی‌ها" کارگردان مستند «بهشتی برای ملت»: می‌خواستیم ابهاماتی درباره شهید بهشتی را پاسخ دهیم اوحدی: ترور شهید بهشتی در اتاق فکر آمریکایی طراحی و توسط منافقین انجام شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج حقوقدانان شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری شهرستان خوی در منزل شهید والا مقام علی قرلی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و ثواب و اجر آن را به روح این شهید بزرگوار هدیه کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد