Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:25:23 GMT

پلیس تهران بزرگ نیرو استخدام می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۱۷۹۴

پلیس تهران بزرگ نیرو استخدام می‌کند

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از جذب نیروی انسانی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ  ایوب گرامی از جذب نیروی انسانی در پلیس تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بین علاقمندان مرد و زن  20 تا 23 سال سن  با مدرک تحصیلی دیپلم  با معدل حداقل 14 در مقطع درجه‌داری استخدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: متقاضیان برای انجام مراحل پذیرش خود به آدرس میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی،  طبقه سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ مراجعه یا با شماره تلفنهای 63981229 یا شماره 63981201 تماس حاصل کنند.

پلیس استان مرکزی هوشمندسازی می‌شودقالیباف: مجلس آمادگی لازم را برای به‌روزرسانی قوانین مرتبط با مأموریتهای پلیس دارد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آزمون استخدامی پلیس 110 پلیس پیشگیری فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیشتر بخوانید... پلیس استان مرکزی هوشمندسازی می‌شود قالیباف: مجلس آمادگی لازم را برای به‌روزرسانی قوانین مرتبط با مأموریتهای پلیس دارد پرش مرگبار سارق مسلح حین فرار از دست پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزمون استخدامی پلیس 110 پلیس پیشگیری فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ پلیس ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آزمون استخدامی پلیس 110 پلیس پیشگیری فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ پلیس انتظامی تهران بزرگ نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید