Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بروجرد، داریوش جاوید در‌باره برگزاری مسابقه ملی ایده‌شو در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس covid-۱۹ که منجر به اجرای پروتکل‌های بهداشتی، قرنطینه و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در جهان شده است، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این دانشگاه به‌منظور ایجاد شور و نشاط پژوهشی و بهره‌گیری از حس همدلی و همبستگی اجتماعی، برگزاری «مسابقه ملی ایده‌شو» با عنوان «کرونا، پیشگیری و مدیریت هنگام بروز بلایای طبیعی (سیل، زلزله و آتش‌سوزی)» را به صورت مجازی و سامانه‌ای پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «هر فرد یا گروهی که تمایل به شرکت در این مسابقه را دارد تا ۳۱ مرداد فرصت دارد در سامانه مسابقات ثبت‌نام و حداکثر تا پایان مهر ایده خود یا گروه را در سامانه بارگذاری کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد اضافه کرد: «علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس bpj.iau.ir فرم مخصوص که در آن محورهای مسابقه و فرم ارائه ایده و امتیازات بیان شده را مشاهده و تکمیل کنند.»

جاوید یادآور شد: «پس از دریافت، ایده‌ها در کمیته‌های تخصصی مختلف مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرد و در سه محور سیل، زلزله و آتش‌سوزی ایده‌های برتر انتخاب و مورد تشویق قرار خواهند گرفت.»

انتهای پیام/

167 / 167 «کرونا، پیشگیری و مدیریت» دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد داریوش جاوید مسابقه ملی ایده‌شو باشگاه پژوهشگران جوان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا پیشگیری و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد مسابقه ملی ایده شو باشگاه پژوهشگران جوان مسابقه ملی ایده شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت