Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجبدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی آبی‌پوشان مقابل سایپا به انتقاد از بازیکنان تیم پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر مقابل سایپا با تساوی یک - یک متوقف شد و به رده ششم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

فرها مجیدی، سرمربی استقلال که به دلیل محرومیت روی نیمکت حضور نداشت، پس از بازی در رختکن تیم از خجالت بازیکنان درآمد و به انتقاد از عملکرد آنها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست مجیدی همیشه حمایت از بازیکنان بوده، اما این بار سرمربی جوان استقلال انتقادهای تندی را علیه بازیکنان مطرح کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش یه بازیکنان گفت که برخی از آنها نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. 

موضوع دیگر اینکه، کادر فنی استقلال خواهان یک بازیکن با استعداد از رده امیدها در تمرینات شده و قرار بود باشگاه با این بازیکن قرارداد ببندد، اما بازیکن مذکور اعلام کرد که باشگاه با مدیربرنامه‌هایش برای عقد قرارداد مذاکره کند. این مسئله باعث ناراحتی سرپرست تیم استقلال شد و اعلام کرد که حتی بازیکن بهترین هم باشد به دلیل اینکه چنین شرطی برای باشگاه مطرح کرده و قداست استقلال را زیر سوال برده دیگر او را نمی‌خواهند. 

به گزارش تسنیم، ظاهرا اتفاقات گذشته در باشگاه استقلال و پر و بال دادن به برخی مدیربرنامه‌ها باعث شده که بازیکنان با مطرح شدن نام‌شان برای عقد قرارداد شروطی تعیین کنند.

تغییرات در استقلال در صورت ادامه ناکامی‌ه

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی بیشتر بخوانید... برومند: بازیکنان استقلال طوری بازی می‌کنند که انگار جام جهانی را فتح کرده‌اند/ آقای بازیکن! به فکر دل هوادار باش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی فوتبال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!

تیم رده دومی پرسپولیس از فرصتی که با توقف استقلال در تبریز نصیبش شده بود، استفاده نکرد و با توقف برابر سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، ‌پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی (77- وحید امیری)، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (64- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (75- علی‌اصغر اعرابی).

داور:بیژن حیدری

پرسپولیس بعداز شکست و حذف در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک، اینبار نتوانست از توقف و لغزش استقلال در تبریز استفاده کند و به صدر جدول برسد تا روزهای خوب سرخ‌ها با سرمربی برزیلی رنگ ببازد.

شاگردان اوسمار که به دقایق آخر و بازی هجومی دل بسته بودند، با اخراج کاپیتان به اصطلاح باتجربه خود ، نزدیک بود با رویای قهرمانی وداع کنند و بار دیگر به سپاهان ببازند.

پرسپولیس با 53 امتیاز و یک امتیاز کمتر از استقلال رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 82 با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!