Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@04:16:16 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ پنج شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۲۳۴۶

‍‍‍‍‍‍

پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با برد سپاهان و فولاد و توقف استقلال؛ گزارشی از نشست خبری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان؛ گفتگو با سخنگوی فدراسیون کشتی در باره بیانیه این فدراسیون در خصوص برخی شایعات در مورد نشان طلای المپیک کمیل قاسمی؛ و اخبار فوتبال اروپا عناوین مهمترین اخبار این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، * هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با برد سپاهان و فولاد و توقف استقلال به پایان رسید.

- در ادامه بازی‌های این هفته، دیشب سپاهان در ورزشگاه نقش جهان ۲ به صفر گل گهر سیرجان را شکست داد و با ۴۰ امتیاز، در رده دوم جدول جای گرفت. محمدرضا حسینی و محمد کریمی، زننده دو گل سپاهان در این بازی بودند.

-فولاد خوزستان در اهواز نتیجه بازی قبل برابر استقلال را تکرار کرد و ۲ به ۱ ماشین سازی تبریز را از پیش رو برداشت. در این بازی ابتدا ماشین سازی با گل بابک مرادی از میزبان پیش افتاد، اما در ادامه فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا با دو گل - برتری فولاد را رقم زدند ضمن اینکه شهاب گردان - دروازبان فولاد با دریافت کارت زرد دوم در دقایق پایانی بازی اخراج شد. فولاد با کسب این نتیجه ۳۹ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

- و ... در ورزشگاه آزادی، استقلال با تساوی ۱ - ۱ مقابل میهمانش سایپا متوقف شد. برای استقلال مسعود ریگی گلزنی کرد و گل سایپا هم روی اشتباه فرشید باقری - مدافع استقلال به ثبت رسید. آبی پوشان با کسب یک امتیاز این بازی ۳۷ امتیازی شدند و در رده پنجم جدول باقی ماندند، سایپا هم با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
* دعوت میکنم گزارش همکارم واحدی رو ببینید از نشست خبری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* فدراسیون کشتی کشورمان دیروز بیانه‌ای صادر کرد و در برابر برخی شایعات که در مورد نشان طلای المپیک کمیل قاسمی بود واکنش نشان داد.

* لغو چند باره انتخابات هیئت فوتبال تهران، این روز‌ها حواشی جدیدی هم پیدا کرده است.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* خبر‌های کوتاه:

-در چارچوب هفته بیست و هفتم فوتبال لیگ دسته اول ایران، امروز، مس کرمان با مس رفسنجان، آرمان گهر با نود، قشقایی با سپیدرود، گل ریحان با فجرسپاسی، رایکا با نیروی زمینی، هوادار با استقلال خوزستان، آلومینیوم اراک با شهرداری تبریز، داماش با خوشه طلایی و ملوان با بادران مسابقه می‌دهند.

-سیاوش یزدانی - مدافع تیم فوتبال استقلال، به علت مصدومیت در بازی دیشب، بین ۳ تا ۴ هفته از میادین دور خواهد بود. پیش از این میلاد زکی پور هم دچار مصدومیت شده بود.

-هفته بیست و نهم لیگ فوتبال پرتغال پیگیری شد و تیم ماریتیمو در حضور ۹۰ دقیقه‌ای امیر عابدزاده - دروازه بان ایرانیِ خود، با ۲ گل مقابل بنفیکا به پیروزی رسید و با ۳۱ امتیاز به ردهء دوازدهم جدول صعود کرد. در این بازی، عابدزاده ۷ سیو موفق داشت و مقابل بهترین خط حمله لیگ پرتغال، کلین شیت کرد.

-نواک جوکوویچ - نفر نخست رده بندی جهانی تنیس که ماه گذشته تورنمنت تنیسی را در شهر زادار کرواسی بدون رعایت فاصله اجتماعی برگزار کرد و در پی آن خود، همسرش و چند بازیکن سرشناس جهان به ویروس کرونا مبتلا شدند، در واکنش به انتقاد‌های تند میزبانی این مسابقات عذرخواهی کرد و گفت که میزبانی این رقابت‌ها اشتباه بوده است. (عکس)

-بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا، انتقال آرتور ملو - هافبک ۲۳ ساله برزیلی، با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۷۲ میلیون یورو از بارسلونا به یوونتوس قطعی شد و در مقابل، میرالم پیانیچ - هافبک ۳۰ ساله یووه با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۶۰ میلیون یورو، پیراهن بارسلونا را به تن خواهدکرد.

-کورزاوا - مدافع ملی پوش تیم فوتبال پاری سن ژرمن قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد.

-عبدالله سی مورو که از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲ ریاست فدراسیون جهانی بسکتبال را برعهده داشت، در سن ۹۰ سالگی درگذشت. سی مورو در دوره‌ای رئیس کنفدراسیون آفریقا هم بود و تاثیر زیادی در پیشرفت بسکتبال این قاره داشت.

-با ثبت یک نتیجه مثبت دیگر در یازدهمین دور از نمونه گیری کرونای تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس، تعداد مبتلایان این لیگ به عدد ۱۹ رسید.

-باشگاه والنسیای اسپانیا پس از اخراج آلبرت سلادس، دستیار او «وُرو» را به صورت موقت مأمور هدایت تیم کرد. این ششمین باری است که ورو به‌عنوان جانشین موقت هدایت خفاش‌ها را برعهده می‌گیرد.

-یوگنی ایوانف - معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: بیش از ۲ هزار نفر از هواداران فوتبال که برای تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ وارد روسیه شده بودند، تاکنون از این کشور خارج نشده اند. این افراد بدون ویزا به روسیه آمدند و اکنون مهاجر غیرقانونی محسوب می‌شوند.

-طبق اعلام سایت espn آزمایش کرونای دی آندره جردن و اسپنسر دینویدی دو بازیکن تیم بسکتبال بروکلین نتس مثبت اعلام شد. این چندمین نمونه مثبت در میان میان لیگ بسکتبال NBA است.

* اخبار فوتبال اروپا:

-هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لیگای اسپانیا امشب با سه بازی آغاز می‌شود. بر اساس برنامه امشب مایورکا با سلتاویگو، لگانس با سویا و در حساس‌ترین بازی، بارسلونا با اتلتیکو مادرید مصاف می‌دهند. بارسا پس از تساوی تلخ مقابل سلتاویگو، هم اکنون در رده دوم جدول جای گرفته و برای فتح لیگا به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارد و از دست دادن امتیاز در این بازی، می‌تواند بارسا را از قهرمانی دور کند، در طرف مقابل اتلتیکو مادرید که روز‌های خوبی را سپری می‌کند، پس از چند برد پیاپی و البته لغزش‌های سویا، به رده سوم رسیده و تلاش میکند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

-اما در آخرین بازی هفته سی و دوم لیگای اسپانیا، دیشب ختافه ۲ به ۱ از سد سوسیداد گذشت. هر دو گل ختافه را خیمه ماتا به ثمررساند و تک گل سوسیداد را عدنان یانوزای وارد دروازه ختافه کرد.

-در آغاز هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا، امشب دو بازی حساس برگزار می‌شود که بر اساس برنامه، تورینو میزبان لاتسیوء رده دومی است و جنوا پذیرای تیم صدرنشینِ یوونتوس خواهد بود. هم اکنون در جدول، یووه با ۶۹ امتیاز درصدر است و لاتسیو با ۶۵ امتیاز نزدیکترین رقیب این تیم به شمار می‌رود.

-و ... در ادامه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، امشب برایتون میزبان منچستریونایتد است، دیشب هم برنلی با یک گل در خانۀ کریستال پالاس به پیروزی رسید. بن می‌تک گل برنلی را به ثمر رساند.

* و حاشیه‌های فوتبال جهان:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: اخبار ، خبر ورزشی ، مشروح

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار خبر ورزشی مشروح کد ویدیو دانلود فیلم اصلی هفته بیست دوم لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۲-۲ به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

ما یک امتیاز‌ را زنده کردیم اما خواسته ما متفاوت بود. ناپولی قوی است، آنها را در یک مقطع فشرده ملاقات کردیم.

باید در مالکیت توپ بهتر عمل می کردیم، زیرا وقتی ناپولی توپ را در اختیار دارد، مطمئناً خطرناک است. ما توپ های زیادی از دست دادیم و آنها شوت های زیادی زدند. ما باید بهتر عمل کنیم، پنجشنبه مقابل تیم بزرگ دیگری بازی می کنیم.

من نمی دانم که آیا خستگی یک عامل موثر است یا خیر. ما بازیکنان تکنیکی زیادی در خط میانی در اختیار نداریم. وقتی پاردس نیست، شما می توانید فقدان او را احساس کنید، اما ما باید بهتر عمل کنیم زیرا او نمی تواند همیشه در زمین باشد.

برای تامی آبراهام خوشحالم که موفق به گلزنی شد. امیدوارم لوکاکو و اسمالینگ را برای‌ بازی با لورکوزن داشته باشیم. در این چند هفته پیش رو به همه نیاز داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم