Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@01:45:10 GMT

مقصد جدید یزدانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۲۹۷۹

مقصد جدید یزدانی مشخص شد

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک برای حضور در فصل جدید لیگ برتر به تیم بازار بزرگ ایران پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سازمان لیگ کشتی، حسن یزدانی ، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک امروز با حضور در سازمان لیگ کشتی قرارداد خود را با تیم بازار بزرگ ایران امضا کرد.

در حالی که کیومرث محرابی، پژمان درستکار و داوود رخش خورشید به عنوان نماینده تیم بازار بزرگ ایران حسن یزدانی را همراهی می‌کردند، پدر این قهرمان نیز در سازمان لیگ حاضر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌ یزدانی بعد از عقد قرارداد با تیم بازار بزرگ ایران برای شرکت در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی ابراز امیدواری کرد با مساعدت وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا در ورزش هر چه زودتر شرایط برگزاری لیگ برتر کشتی را فراهم شود.

سهمیه جذب سه ملی پوش تیم بازار بزرگ ایران با پیوستن حسن‌ یزدانی به این تیم تکمیل شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن یزدانی کشتی آزاد بازار بزرگ ایران بازار بزرگ ایران حسن یزدانی کشتی آزاد تیم بازار بزرگ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود