Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از توزیع 2500 بسته معیشتی بین متاثرین از خشکسالی خبر داد.

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی امروز 10 تیر به رسانه‌های گروهی گفت: هلال احمر جمعیتی خدمتگذار بوده که تسکین آلام بشری فلسفه وجودی این جمعیت است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همواره در بحران ها حضوری موثر داشته، افزود: در شرایط کنونی، خدمت به اهالی مناطقی که از خشکسالی رنج میبرند از جمله اقداماتی بوده که توسط این جمعیت رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر اقشار محروم، بیان کرد: فعالیت ویروس کرونا در کشور و استان علاوه بر به خطر انداختن سلامت جامعه، معیشت بسیاری از خانواده را در شرایط سختی قرار داده است‌.

 وی با اشاره به شرایط سخت معیشت نیازمندان در مناطق محروم استان، گفت: به دنبال خشکسالی‌های چندین ساله، جمعیت هلال احمر همزمان با دهه کرامت با استفاده از منابع داخلی درصدد است تا بخشی از آسیب‌های معیشتی مردم نیازمند را جبران کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: در این راستا 2500 بسته معیشتی برای آسیب‌دیدگان از خشکسالی برای توزیع بین ده هزار نفر نیازمند تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها 10 قلم جنس از جمله برنج، روغن، کنسروجات، حبوبات، شکر، قند، چای و غیره را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این اقلام حدود 7 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر خشكسالي جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

وی افزود: در همین راستا روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجوددارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس جمعیت هلال احمر ضمن اعلام آماده باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094886

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها