Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه رضایی مهاجم "کلوب بروژ" بلژیک که فصل گذشته به طور قرضی برای شارلوا بازی کرد و ۱۲ گل به ثمر رساند، به شدت مورد علاقه "ایوان لکو" سرمربی تیم آنتورپ قرار دارد.

کاوه این روز‌ها به تیم اصلی خود بازگشته است، اما هنوز وضعیت نامعلومی دارد. چندی پیش پس از این که خبر ابراز علاقه "لکو" به جذب این مهاجم ایرانی منتشر شد، یک رسانه بلژیکی با اشاره به این که آنتورپ قرارداد "دیومرسی امبوکانی" ستاره گلزن خود را یک فصل دیگر تمدید کرده است، نوشت: "انتقال کاوه رضایی به این تیم به نوعی منتفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

اما امروز سایت"فوتبال ۲۴ "بلژیک نوشت، "لکو" دوست دارد کاوه رضایی را از باشگاه کلوب بروژ خریداری کند. لکو ستایشگر بزرگ مهاجم ایرانی است که فصل گذشته دوباره در شارلوا شکوفا شد.

"لکو" بار دیگر از هیئت مدیره آنتورپ خواسته است که برای جذب رضایی تلاش کند. این که آیا آنتورپ این کار را خواهد کرد یا نه، چیزی است که باید منتظر ماند و دید.

از طرف دیگر بر اساس نظرسنجی این رسانه بلژیکی ۷۵ درصد کاربران این سایت گفته اند کلوب بروژ باید رضایی را به آنتورپ بفروشد.

گفتنی است، آنتورپ پیش از این با علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس قرارداد امضا کرده است، هرچند حضور این بازیکن در بلژیک به دلیل شرایط خاص ناشی از کرونا هنوز میسر نشده است.

بيشتر بخوانيد:

بازگشت کاوه رضایی به تمرینات کلوب بروژ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کاوه رضایی شارلوای بلژیک کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر با بازیکن سبزپوشان درگیر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن امروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بعد از برگزاری این مسابقه، صحنه درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی بازیکن تیم میهمان عجیب به نظر رسید، اما این صحنه به اتفاقاتی در بازی نیم‌فصل اول دو تیم گره خورده بود.

ربیعی: آنهایی که بازی ما و استقلال را دیدند ضرر نکردند

ماجرا از این قرار بود که در یکی از صحنه‌های بازی رفت دو تیم، رضایی روی توپ حامدی‌فر تکل زد که توپ به اوت رفت. رضایی خطاب به بازیکن استقلال با جمله منشوری اعلام کرد که از جایش بلند شود و دنبال خطا نباشد. حامدی‌فر که در کوران بازی قرار داشت در بازی رفت متوجه صحبت‌های بازیکن ذوب نشد، ولی بعد از مسابقه با انتشار استوری و تصویری از شخصیت‌های کارتونی پاسخ هافبک ذوب را داد و تأکید کرد که متوجه صحبت‌های وی نشده است، وگرنه جوابش را می‌داد.

این اتفاق در طول زمان برای افکار عمومی و رسانه‌ها در حال فراموشی بود که بعد از هفته بیست‌وششم لیگ برتر دوباره یادآوری شود. رضایی در میکسدزون خبری بعد از بازی استقلال با اینکه حاضر نشد با اصحاب رسانه مصاحبه کند، در مورد حامدی‌فر گفت:  او چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم و به موقع جوابش را خواهم داد.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد احتمالاً هر دو بازیکن به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان علیه زنان است
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص