Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به اختصاص سه ‌هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال تسهیلات برای زلزله ‌زدگان قطور خوی گفت: از این میزان ۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال تخصیص یافته که بخشی از آن پرداخت شده است.

بدلی افزود: کل تسهیلات اختصاص یافته به زلزله‌زدگان قطور خوی، ۱۴ هزار و ۲۰۰ فقره بوده که از این میزان ۹ هزار فقره در مراحل مختلف پرداخت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسئول اضافه کرد: این تسهیلات در بخش‌های احداث مسکن، تعمیر واحد‌های مسکونی و تجاری، تامین لوازم معیشتی خانگی و سرمایه‌ای و جایگاه دامی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی بیان کرد: برای هر واحد مسکونی روستایی ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد و ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۰ میلیون تومان برای اسکان موقت در نظر گرفته شده است.

بدلی با اشاره به اینکه عملیات آواربرداری ٨٣ درصد واحد‌های زلزله‌زده در منطقه قطور خوی پایان یافته،گفت: از مجموع ۶ هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی خسارت دیده، چهار هزار و ۵۰۰ واحد احداثی بوده که از این تعداد نیز سه هزار و ٧۴۵ واحد آواربرداری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی ادامه داد: پروانه سه هزار و ٢٠٠ واحد روستایی نیز آماده است.

بدلی  اضافه کرد: همچنین تاکنون ٢ هزار و ۵۴۶ واحد در مرحله پی‌کنی، یک‌هزار و ٣٣۵ واحد در مرحله آرماتوربندی، یک‌هزار و چهار واحد در مرحله فونداسیون و ۵١۶ واحد در مرحله اسکلت بندی است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی تاکید کرد: مهمترین دلیل وارد شدن خسارت زیاد به خانه‌ها در زمین‌لرزه‌های خوی، وجود واحد‌های مسکونی غیرمقاوم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: واحد در مرحله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر