Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بعد از حدود 20 سال از نسخه اولیه سریال «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی، نسخه جدید این سریال به نویسندگی حمید طاهری در 30 قسمت در دست نگارش است.
به گزارش آریا، حمید طاهری که به تازگی نویسندگی فصل جدیدی از این سریال را با همین نام عهده دار شده است، قبل تر نگارش سریال های در جست و جوی آرامش، آرماندو و نیاز را برای تلویزیون داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تهیه کننده و کارگردانی برای این سریال انتخاب نشده است. طاهری که این روزها مشغول نگارش «روزگار جوانی» است، درباره متن های این سریال گفت: به تازگی سیناپس های این سریال به پایان رسیده است و مرحله نگارش را آغاز کردیم.
وی درباره تعداد قسمت های این سریال نیز گفت: تا الان نزدیک به 30 قسمت را برای «روزگار جوانی» در نظر گرفتیم اما به احتمال فراوان پتانسیل قصه آن را تا 50 قسمت برساند. به شخصه این اطمینان را دارم که سریال موفقی را روانه آنتن شبکه پنج خواهیم کرد.
این نویسنده با بیان شباهت هایی بین نسخه جدید و قدیمی این سریال نیز بیان داشت: قصه ای که ما به تصویر می کشیم ادامه داستان همان شخصیت های قبلی نیست چراکه دیگر 20 سال از آن زمان می گذرد اما باید بگویم که قصه ای که در دست داریم قرابت جنسی دارد با نسخه «روزگار جوانی» در فصل یک و دو که در سال 77 پخش شد.
طاهری همچنین افزود: ما در قصه مان چند جوان دانشجوی بیست ساله داریم که از شهرستان به تهران آمده اند و برای پیدا کردن کار، شغل، تحصیل و خانه و … با مشکلاتی مواجهند. تم جذابی که آن کار داشت، حضور دانشجوها در تهران و رابطه آنها با یکدیگر بود. اما خب به خاطر تغییر زمانه و شرایط جدید و تغییر سبک زندگی دهه 70 و 80 ای ها با دهه 50 و 60 ای ها ما هم باید این تغییرات را نسبت به سریالی که در دهه 70 پخش شد را در قصه می گنجاندیم.
این نویسنده درباره انتخاب بازیگران این سریال نیز عنوان داشت: بالطبع باید از بازیگران جدید در بازیگری استفاده کنیم که بین رده سنی 20 تا 30 سال باشند و با نقش هماهنگی داشته باشند. با این کار می توانیم تعدادی بازیگر جدید را به سینما و تلویزیون کشور معرفی کنیم.
وی در پایان نیز با اشاره به حضور یکی از بازیگران اصلی «روزگار جوانی» در نسخه جدید این سریال نیز گفت: طبق صحبت هایی که انجام شده است قرار بر این است تا یکی از پنج بازیگر اصلی روزگار جوانی در نسخه جدید این سریال نیز حضور داشته باشد اما هنوز قطعی نشده که کدامیک از این دوستان در این سریال بازی می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فصلی جدید روزگار جوانی سریال سریال نیز روزگار جوانی نسخه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار

ولی جهانی در گفت و گو با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به بازدید و بررسی‌های به عمل آمده از روستای فصلی کوی افسانه‌ای درفک، تعداد زیادی از کلبه‌های قدیمی با یک تا یک و نیم متر و ساخته شده از سنگ و گل و چوب باقی مشاهده شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و و صنایع دستی استان گیلان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری جنوب گیلان و منطقه درفک بیان کرد: با توجه به معماری بومی کلبه‌ها، اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان در نظر دارد این روستای فصلی را به عنوان یک روستای نوسنگی، در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رساند.

جهانی تصریح کرد: در این راستا پرونده ثبتی این مجموعه در دست اقدام است تا در صورت امکان در مدت دو ماه با نقشه‌برداری، پلات برداری و تهیه گزارش مستند، این روستا در فهرست آثار ملی کشور به ثبت شده و به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور معرفی شود.

به گفته وی روستای فصلی درفک در طی سنوات گذشته، موقعیت خود را حفظ کرده است، یکی از جاذبه‌های این روستا دو استخر قدیمی است که دامداران منطقه شهرستان رودبار از آب آنها در بهار و تابستان استفاده می‌کنند و همچنین یخچال درفک که در زمستان پر از برف و در تابستان دارای یخ است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، رستم مالشوران را از جذابیت‌های روستای درفک رودبار برشمرد و بیان کرد: هر ساله اواخر دوره شهریور ماه و اوایل پاییز معمولاً به رسم یاد بود یا به رسم قدیمی دامداران منطقه درفک، در استخر قدیمی که پر آب است، به شستشوی دام‌های خود می‌پردازند که این رسم ریشه در فرهنگ و تاریخ ۳۵۰۰ ساله گیلانیان دارد.

کد خبر 6097423

دیگر خبرها

  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی