Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:23:25 GMT

وضعیت بحرانی ۱۱ بیمار کرونا در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۳۶۸۸

وضعیت بحرانی ۱۱ بیمار کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در دهمین روز تیرماه سال ۹۹ عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۰ نفر با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته‌اند و ۱۵ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست شش مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

وی گفت: هم اکنون ۶۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، با یک مورد فوتی جدید ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۴۶ نفر رسید.

شیرانی گفت: هم اکنون ۱۱ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

کد خبر 4962306

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام دهه کرامت استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری