Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده مسابقه "بسُرا" از ویژه برنامه روز میلاد امام رضا(ع) خبر داد و گفت: ابراهیم شفیعی این ویژه‌برنامه ۹۰ دقیقه‌ای را اجرا کرده و مجید اخشابی و شهروز حقی فعلاً جزو داوران قطعی این مسابقه تلویزیونی‌اند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا(ع) ویژه برنامه‌ای در استودیوی مستند مسابقه بسُرا تهیه و تولید می‌شود که همزمان با شب میلاد روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این ویژه برنامه شامل بخش‌های سرگرم‌کننده، مهیج و خلاقانه‌ای است که با حضور مجریان توانمند، مهمانان نوجوان و سایر مهمانان به صورت ویژه برای این گروه سنی تولید خواهد شد.

حسین لطفی‌نیک تهیه‌کننده این مسابقه تلویزیونی درباره ویژه‌برنامه شب میلاد امام رضا(ع) به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت:  اجرای گروه سرود متشکل از نوجوانان پسر، حضور مهمان پرستار به همراه فرزند نوجوانش، مستندی از حضور شهید سلیمانی در لباس خادمی امام هشتم و تصاویری از حضورشان  در بارگاه امام رضا(ع)، دعوت از مهمانان نوجوان و گفت‌وگوهای ویژه با گروه‌های  فعال نوجوان، شعرخوانی شاعر نوجوان صاحب مقام کشوری در حوزه شعر رضوی، دعوت از خواننده، استندآپ کمدی، حضور نوجوان هنرمند روی صحنه و ساخت تندیسی مفهومی از گنبد و بارگاه امام‌رضا(ع) در طول زمان پخش برنامه، گزارش از نوجوانان زائر زیارت اولی، حضور مهمان نوجوان تازه مسلمان و شیعه که به همراه والدین برای تحصیل علوم دینی در دانشگاه امام رضا(ع) به ایران مهاجرت کرده است، اجرای مسابقه و اهدای جوایز به برندگان، حضور خادمین بارگاه ملکوتی امام هشتم در کنار خادمیاران نوجوان در لباس فرم و برافراشتن پرچم گنبد مقدس امام رضا(ع) از جمله بخش‌های این ویژه‌برنامه خواهد بود.

او درباره اجرای این برنامه و داورانش گفت: ما با امیر کربلایی‌زاده صحبت کردیم که مجری ما باشد که فعلاً قطعی نشده و البته با ابراهیم شفیعی و برخی دیگر از مجریان هم وارد مذاکره شده‌ایم. ابراهیم شفیعی بازیگر تلویزیون، ویژه‌برنامه 90 دقیقه‌ای که شب میلاد امام رضا(ع) روی آنتن می‌رود را اجرا کرده است. این برنامه 60 دقیقه در داخل استودیو و 30 دقیقه آیتم‌ها و دیگر اتفاقات خارج از استودیو را روی آنتن می‌برد. محسن میرزازاده برای مخاطبین، محلی می‌خواند و به پیشنهاد شبکه، پرستاری که در بخش کرونا فعالیت داشته به همراه فرزند نوجوانش به برنامه می‌آید.

تهیه‌کننده "بسُرا" تأکید کرد: مجید اخشابی خواننده شناخته شده و شهروز حقی برای داوری این مسابقه قطعی شدند و داور سومی هم خواهیم داشت که در حال مذاکره‌ایم یا شخص مرتبط با سرود و یا شاعر برای محتوای کارها به هیئت داوران مسابقه اضافه می‌شود. 

وی درباره شروع مسابقه گفت: این مسابقه 13 قسمتی که در مشهد ضبط می‌شود قرار شده از پاییز روی آنتن برود و در کنداکتور شبانه قرار بگیرد. 

جشن تولد "شب بخیر کوچولو" در رادیو/ گوینده‌ای که به تلویزیون نرفت!داریوش فرضیایی: می‌خواهم عمو پورنگ بچه‌ها بمانم/ برخی به دنبال ریزش مخاطب تلویزیون‌اند

ویژه برنامه «بسرا» با همکاری «آستان قدس رضوی» روز پنجشنبه 12 تیرماه ساعت 19 به مدت 90 دقیقه از شبکه امید پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط امام رضا (ع) شبکه امید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون سریال ایرانی بیشتر بخوانید... دارابی: سریال‌‌های شهید زین‌الدین، شهید شهریاری و شهدای غواص در دست تولید است داریوش فرضیایی: می‌خواهم عمو پورنگ بچه‌ها بمانم/ برخی به دنبال ریزش مخاطب تلویزیون‌اند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع شبکه امید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون سریال ایرانی امام رضا ع شبکه امید رسانه ملی تلویزیون سریال ایرانی ویژه برنامه امام رضا ع روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: گل اول پرسپولیس خطا بود. ارونوف قشنگ دستش را باز کرد و خطا بر روی بازیکن آلومینیوم کرد و باید داور مسابقه خطا را اعلام می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و همان صحنه تبدیل به گل اول پرسپولیس شد.  

او ادامه داد: عرب براقی به جز صحنه خطا قبل از گل اول پرسپولیس خوب سوت زد. با توجه به اینکه آلومینیوم بازی را پیروز شد قضاوت داور مسابقه در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. در مجموع تصمیمات  و اخطار‌های داده شده از سوی  عرب براقی درست بودند.  

رودنیل بیان کرد: گل‌های زده شده در این بازی درست بودند و مشکلی در این باره وجود نداشت.   در ضربات پنالتی هم مشکلی پیش نیامد، چون عرب براقی قبل از آن به دروازه بانان توضیح داد که در هنگام ضربه پنالتی باید یک پایشان روی خط باشد در غیر این صورت ضربه تجدید می‌شود و این کار را گلر‌ها دقیقا انجام دادند.  

کارشناس داوری گفت:  داور در وقت‌های اضافه می‌تواند باز هم وقت اضافه بگیرد و ۳ دقیقه بعد از ۱۲۰ دقیقه برای برخوردهاو تعویض‌ها گرفت. ۷ دقیقه وقت اضافه بعد از ۹۰ دقیقه بازی هم درست بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود