Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان زنجان، گفت: گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات نوین، همواره در صدر استراتژی ها و اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در جهت تحقق اهداف و شاخص های عملکردی گفت: هدف بانک سینا، تامین نیازها و جلب رضایت مشتریان بر اساس چارچوب ها و دستورالعمل های قانونی است و قطعا موفقیت هایی هم که تاکنون در این زمینه حاصل شده، نتیجه تعامل، همراهی و اعتماد این عزیزان به برنامه ها و اقدامات بانک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در پاسخ به اعتماد مشتریان، بانک سینا برنامه های متعددی را برای حضور موثر در نظام بانکی کشور مدنظر دارد تا بتواند از طریق تحرک بخشی به ساختارها و افزایش حجم عملیات بانکی، زمینه سودآوری و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و ذینفعان را فراهم کند.
وی خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه ها گسترش خدمات بانکداری الکترونیک با بهره گیری از فناوریهای روز در حوزه زیرساختها و خدمات حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات پیشرفته و مطلوب، همسو با نظام اقتصاد دیجیتالی کشور است.
دکتر ایمانی، از دیگر برنامه ها را کاهش بروکراسی های اداری در زمینه تخصیص منابع با رویکرد پرداخت تسهیلات خرد و متوسط در کنار تنوع بخشی به خدمات و محصولات بانک در این حوزه برشمرد و با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات شعب در سطح کشور، آمادگی بانک سینا را برای اعطای تسهیلات و صدور انواع ضمانت نامه های بانکی مورد نیاز بخش های مختلف تجاری و تولیدی کشور اعلام کرد.
وی که در جریان این سفر، در مراسم افتتاح دفتر مدیریت منطقه جدید البرز، قزوین و زنجان نیز شرکت کرد با اشاره به ظرفیت های این منطقه، گفت: فعالیت این مدیریت در شهرهایی که برخوردار از زیرساختهای مناسب و دارای پتانسیل های بالا در زمینه تولید، صنعت و کشاورزی هستند، فرصت مناسبی است تا به سرعت به اهداف ترسیم شده، دست پیدا کرده و حتی این قابلیت را داراست که در جایگاههای بالا در بین مدیریت های مناطق بانک قرار گیرد. بنابراین انتظار داریم همکاران با استفاده از امتیازات بانک و بازاریابی مناسب، عزم خود را برای دستیابی به این هدف مهم، جزم کنند.
گفتنی است معاونان برنامه ریزی، سرمایه های انسانی، شعب و مناطق و فناوری اطلاعات در این سفر، همراه مدیرعامل بانک سینا بودند و در جریان آخرین وضعیت عملکرد شعب قرار گرفتند. همکاران نیز نقطه نظرات خود را برای پیشبرد بهینه اهداف مطرح کردند
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک سینا برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاوردهای نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشورهای پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و داروهای مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشورهای منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیازهای بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید