Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@03:25:18 GMT

اشتباهات عجیب در اولین قسمت سریال شاهرگ

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۴۰۳

صراط:

برخی موارد به جای ساخت فضای شهری، ماکتی از شهر ساخته شده که شباهت چندانی به واقعیت ندارد. مثلا شخصیت اصلی داستان از جلوی مغازه‌ کفش‌فروشی رد می‌شود. اما در تصویر عملا چنین مغازه‌ای وجود ندارد.
به گزارش هفت صبح در این تصویر کفش‌ها بزرگ‌تر از سایز طبیعی هستند و شکل قرار گرفتن آنها هم به صورتی است که هیچ شباهتی به مغازه‌های کفش‌فروشی واقعی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سریال «شاهرگ» ما عملا تصویری در شیشه‌های اطراف و پشت بازیگران نمی‌بینیم. درواقع به جای ساخت فضای شهری، از تصاویر فلو شده استفاده کرده و تصویر پشت بازیگران کاملا سفید است.
فقط در یک قسمت از سریال «شاهرگ» با انواع و اقسام اشتباهات روبه‌رو هستیم. عجیب اینجاست که خود عوامل تولید به این موضوع فکر نکرده‌اند که مخاطبان این مسائل را متوجه می‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سریال شاهرگ ساخت فضای شهری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل