Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه تمام ۴۱ کارگر آذرآب تبرئه شدند از نگاه حمایتی دستگاه قضا از بخش کارگری و تولید خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در حالی که در روزهای اخیر جریان رسانه ای ضدانقلاب در خبری دروغ به محکومیت قطعی کارگران آذرآب به منظور حمله علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت، در همان مقطع رئیس کل دادگستری استان مرکزی با رد اد‌عای رسانه‌های خارجی و متاسفانه برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی که بدون اطلاع اقدام به انتشار خبر محکومیت کارگران کرده بودند درباره این خبر توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز اما به فاصله 5 روز، رئیس کل دادگستری استان مرکزی با تکمیل خبر قبلی بار دیگر رسانه‌های معاند را رسوا کرده و از تبرئه تمام 41 کارگر آذرآب خبر داد تا نشان دهد دستگاه قضایی در حمایت از بخش تولید و کار همواره تلاش جدی دارد.

عملیات روانی ضدانقلاب علیه ایران/ صدور حکم زندان برای 42 کارگر ‌شرکت آذرآب‌ "دروغ" بود

رئیس کل دادگستری استان مرکزی دقایقی پیش در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم از تبرئه تمام کارگران آذرآب در دستگاه قضا در استان خبر داد و اظهار داشت: یکی از تاکیدات رئیس دستگاه قضایی حمایت از بخش تولید و کارگران بوده که در این مدت نیز این موضوع با جدیت در دستور کار دادگستری کل استان قرار گرفته و همان طور که در بازدید از کارخانجات در هفته‌های اخیر اعلام کردیم دادگستری حامی مطالبات قانونی و به حق کارگران است.

حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی افزود: پرونده مربوط به کارگران آذرآب بنا به تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه و با تلاشی که در دادگستری کل استان مرکزی   در سریع‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفت.

جدیدترین جزئیات از وضعیت قضایی شرکت آذرآب؛ پرونده‌های مدیرعامل سابق در دست بررسی استبانک کشاورزی از سهام‌داری شرکت آذرآب کنار کشیدمشکلات واگن‌پارس، آذرآب و هپکو با حضور معاون اول رئیس جمهور بررسی شد

وی ادامه داد: پرونده کارگران آذرآب درمرجع بدوی محکومیت تعلیقی داشتند که این پرونده بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت که در این مرحله با رافت اسلامی و نگاه حمایتی از کارگران بررسی شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: پس از بررسی انجام شده، نهایت رافت و رحمت اسلامی در پرونده صورت گرفت که در نهایت اقدام به تبرئه تمامی کارگران شد.

انتهای پیام/711/

R7980/P/S6,73/CT7 بیشتر بخوانید... عملیات روانی ضدانقلاب علیه ایران/ صدور حکم زندان برای ۴۲ کارگر ‌شرکت آذرآب‌ "دروغ" بود هشدار آیت‌الله دری نجف‌آبادی درباره وضعیت هپکو و آذرآب؛ مراکز صنعتی و تولیدی نباید دستخوش دلال‌بازی قرار بگیرند احتمال واگذاری آذرآب به مپنا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مرکزی کارگران آذرآب شرکت آذرآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حجت الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در نشست با قضات دادسرای عمومی و انقلاب یزد، اظهار داشت: شاکله پرونده در دادسرا بسته می شود و بسیار مهم است که این پرونده تا قبل از صدور قرار و ارسال به محاکم جزایی از حیث تحقیق و مدارک مورد نیاز کامل باشد.

وی تصریح کرد: دادسرا خط مقدم تشکیل پرونده و محل پر تردد ارباب رجوع دستگاه قضایی است که باید از حیث نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات در اولویت برنامه ریزی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد توجه به ابعاد و لایه های پنهان دستورات و تصمیمات قضایی را خواستار شد و بیان کرد: تصمیمات قضایی می تواند در امنیت روانی، اجتماعی، اقتصادی و ... جامعه اثر گذار باشد، که از این رو توجه و دقت به لایه های بعدی تصمیمات از سوی قضات مورد تأکید است.

حسین طهماسبی افزایش صبر و بردباری را لازمه کار قضایی دانست و گفت: بیش از دانش قضایی، حلم، بردباری، صبر و شکیبایی مقام قضایی است که می تواند مشکلات را حل، مردم را آرام و آرمش خاطر را به مراجعین ارائه دهد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، حل مشکلات اداری و فرایندی را منوط به ارائه راهکار های اجرایی و عملیاتی عوامل دخیل در موضوع ذکر کرد و گفت: در بسیاری از مواقع در بازدیدها و بازرسی ها، مسائل و موضوعاتی به عنوان گلایه و یا مشکلات اداری و فرایندی طرح می گردد که انتظار است مدیریت مجموعه برای حل آن اقدام نماید، اما باید توجه داشت، معمولا بهترین و کاملترین راهکار حل مشکلات نیز از سوی همان عوامل دخیل می تواند ارائه گردد.

شایان ذکر است در اولین بازدید رئیس کل دادگستری استان یزد از مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب یزد، ضمن سرکشی به چند شعبه، یک جلسه نیز با تمام قضات دادسرا با حضور دادستان و معاون قضایی رئیس کل منعقد شد.

دیگر خبرها

  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • افزایش ۳۵ هزار نفر به لیست بیمه شدگان اجباری مرکزی