Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب رئیسی روز سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان شهرکرد تاکید کرد: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در روستاهای شهرستان شهرکرد هزینه شده است و سال گذشته نیز ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار با احتساب تسهیلات در روستاهای شهرستان شهرکرد هزینه شد.
رئیسی تصریح کرد: در سال جاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شهرکرد هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در ۵ روستای شهرستان شهرکرد یادآور شد: برای اجرای این تعداد طرح ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از مجموع هفت هزار و ۱۷۰ واحد مسکن در شهرستان شهرکرد چهار هزار و ۴۶۰ واحد برابر ۶۰ درصد مقاوم سازی شده است.
وی، با اشاره به طرح احداث دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکن روستایی ویژه محرومان در چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش می‌شود علاوه بر این طرح سهمیه جدید 2 هزار واحدی سه هزار میلیارد ریال منابع مالی و تسهیلاتی به استان تزریق شود.
رئیسی تاکید کرد: هم‌اینک ۲۸۸ هزار و ۱۹۹ نفر در قالب ۸۴ هزار و ۶۵۸ خانوار در نقاط شهری و ۲۷ هزار و ۷۷۸ نفر در قالب هشت هزار و ۴۴۳ خانوار در مناطق روستایی شهرستان شهرکرد سکونت دارند.
وی افزود: این نوع ترکیب جمعیتی و تعداد کم افراد ساکن در نقاط روستایی یک زنگ خطر و در همین راستا تلاش برای مهاجرت معکوس جمعیت از شهرها به روستاها ضروری است.
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سال‌های اخیر اعتبارات عمرانی این نهاد انقلابی در استان ۴۷۰ درصد افزایش یافت.
وی یادآور شد: در این سال‌ها 2میلیون مترمربع از معبرهای روستایی آسفالت شد و هم‌اکنون پنج میلیون مترمربع از روستاهای چهارمحال و بختیاری بهسازی نشده است که از این سطح یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع در شهرستان شهرکرد قرار دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسکن در سه قالب محرومان، اقدام ملی و مقاوم‌سازی شده احداث می‌شود که مسکن اقدام ملی با همکاری راه و شهرسازی احداث می‌شود و تسهیلات این طرح ۱۸ درصد سود دارد.
رئیسی تصریح کرد: سهمیه شهرستان شهرکرد در طرح مسکن اقدام ملی یکهزار و هشت واحد است.
وی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری توان احداث سالانه حدود سه هزار واحد مسکن با مشارکت مردم را دارد.
به گزارش ایرنا، در این نشست نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان شهرکرد بر توسعه مسکن روستایی، جاده‌ها، زیرساخت‌ها و روبناهای توسعه شهری و روستایی تاکید کردند. 

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری مسکن شهرکرد چهارمحال وبختیاری مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری شهرستان شهرکرد میلیارد ریال واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس

تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد با برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس، افزایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، پس از سالیان انتظار فراوان از طرف مردم استان چهارمحال و بختیاری، بالاخره پرواز عسلویه -شهرکرد و بالعکس از طریق فرودگاه شهرکرد برقرار شد.

سیداسماعیل نژادحسینی، سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد از برقراری پرواز از فرودگاه شهرکرد به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه - شهرکرد - عسلویه از تاریخ دهم اردیبهشت ماه برقرار شد.

وی ادامه داد: این پرواز با پیگیری‌های قابل توجه استاندار محترم و حسن نظر بعضی از مسئولان دیگر بعد از سالیان محقق شد. امید است ضمن استقبال خوب مردم استان شرایط تثبیت این پرواز محقق شود.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از این گفته بود:  توسعه پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهرکرد به افزایش صادرات، واردات، جابجایی مسافر، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منطقه کمک می‌کند.در این راستا تسهیلات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در سریع‌ترین زمان ممکن تأمین و پرداخت می‌شود.

محمدکاظم منزوی نیز گفته بود:  قطعاً استان برنامه‌هایی برای توسعه فرودگاه شهرکرد و پروازهای مستمر در آن  دارد. بنابراین برای برقراری پروازهای مستمر لازم است ریسک و خطراتی که شامل خالی ماندن صندلی‌ها پیش می‌آید توسط استان پذیرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه فرودگاه شهرکرد است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور