Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس توزیع اعتبارات حوزه سلامت را ناعادلانه دانست و گفت: بودجه کنونی برخی استان‌ها پاسخگوی نیاز بهداشتی و درمانی مردم نیست. - اخبار استانها -

رضا آریان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: توزیع اعتبارات بخش بهداشت و درمان عادلانه نیست و دولت باید این موضوع را بررسی و رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه دانشگاه علوم پزشکی استان با توجه به نیازهایی که داریم، کم است و این بودجه کفاف نیازهای بهداشتی و درمانی مردم را نمی‌دهد.

‌گزارش تسنیم از جلسه شورای شهر بندرعباس؛ گلایه اعضا‌ از وضعیت نامناسب بهداشت و درمان / وضعیت ‌بغرنج استجدی‌ترین معضل پیش‌روی بخش بهداشت و درمان استان مرکزی کمبود نیروی انسانی استتکمیل پروژه های بهداشت و درمان یزد نیازمند تخصیص سریع اعتبار است

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا سبب شد تا مشکلات و کمبودهای بخش بهداشت و درمان بیشتر و بهتر دیده شود، افزود: در موج دوم بیماری ویروسی کرونا به مشکل برخوردیم و این بودجه‌ها کافی نیست. برنامه دولت برای کنترل این بیماری، قرنطینه، فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال برخی محدودیت‌هاست که این کار نیاز به اقتصاد قوی دارد.

آریان‌پور بیان داشت: دولت باید در موضوع کرونا از مردم حمایت کند اما وقتی از نظر اقتصادی مردم مشکل دارند، کمتر این موارد را رعایت می‌کنند و به کار روزانه خود مشغول شده‌اند.

وی گفت: نباید با دست خالی پزشکان و پرستاران را به جنگ کرونا فرستاد و باید امکانات موردنیاز برای مقابله با این بیماری فراهم کرد. دیگر قابل قبول نیست که پزشک و پرستار از دست بدهیم که اگر این اتفاق رخ دهد ناشی از سهل‌انگاری خواهد بود.

نماینده مردم شرق استان در مجلس با اشاره به نواقص بیمه‌های درمانی نیز افزود: بیمه‌های پایه بی‌ارزش شده و بیمه‌های تکمیلی هم نواقص و کمبودهای بیمه پایه را جبران نمی‌کنند؛ در بخش بیمه روستایی مشکلات زیادی داریم و کمیسیون بهداشت پیگیر رفع آن خواهدشد.

انتهای پیام/581/ ز

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... تمامی پرونده‌های تعزیراتی حوزه بهداشت و درمان در آذربایجان‌غربی مختومه شد پیام تبریک وزیر بهداشت به رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول ۲۱ با عنوان توزیع اعتبارات نیروهای مسلح را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو برای آن پیش‌بینی کردیم و این بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

کد خبر 6092799 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز