Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به راهیابی آثار هنرمندان این مرکز به جشنواره‌های بین‌المللی گفت: این آثار به جشنواره‌های ۰ABU Prizes ۲۰۲ و جشنواره فیلم کوتاه آمریکای لاتین ۲۰۲۰ راه یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدباقر باقرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران از راهیابی چند اثر ساخته شده در صدا و سیمای مرکز گیلان به جشنواره‌های بین‌المللی خبر داد و اظهار داشت: 2 اثر «از تولد تا تولد» از معاونت صدا و «زیر سقف آسمان» از معاونت خبر این مرکز به جشنواره 0ABU Prizes 202 راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان به راهیابی یک فیلم کوتاه پویانمایی به جشنواره‌ای در کشور آمریکا اشاره کرد و ابراز داشت: این فیلم کوتاه پویانمایی «محاکمه» نام دارد که از تولیدات این مرکز بوده و به جشنواره فیلم کوتاه آمریکای لاتین 2020 راه یافت.

وی با بیان اینکه اثر «کلاسی زیر سقف آسمان» روایتگر زندگی معلمی است که در شرایط کرونایی سر کلاس درس حاضر شد افزود: اعظم سائدی در این اثر زندگی معلمی در روستای دورافتاده تالش را روایت می‌کند که به‌دلیل عدم دسترسی دانش‌آموزان منطقه به اینترنت ناچار به حضور در کلاس با رعایت نکات بهداشتی می‌شود.

فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شدفراخوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران منتشر شدهجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با تغییرات بنیادی برگزار می‌شود

باقرزاده خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه محاکمه نیز داستان یک تفنگ در تالاب انزلی را روایت می‌کند که قصد شکار دو پرنده از این تالاب را دارد و سازنده آن سعی کرده است در قالب پویانمایی چالش‌های این تفنگ با ذهن و وجدانش را به تصویر بکشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان به موضوع مستند نمایشی از تولد تا تولد اشاره کرد و گفت: بهرام نوری سازنده این اثر ماجرای شهادت فرهاد رمضانی در روز تولدش و حین خنثی کردن بمب را از زبان دختر این شهید روایت می‌کند.

به گزارش تسنیم، استان گیلان و استان کرمانشاه هر یک با 2 اثر به جشنواره مذکور راه یافتند و علاوه بر این دو استان، لرستان، گلستان و مازندران نیز با آثار تهیه شده به رقابت با سایر استان‌ها می‌پردازند.

انتهای پیام/613/ ز

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... نخستین جشنواره بین‌المللی تئاتر مجازی ‌در کشور راه‌اندازی شد برگزیدگان جشنواره بین‌المللی نگارش یادداشت راهبردی معرفی شدند جشنواره بین‌المللی رادیو  به تابستان موکول شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صدا و سیمای مرکز گیلان جشنواره بین المللی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»