Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:41:57 GMT

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در دهه کرامت

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۵۷۲۳

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در دهه کرامت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه ملایر همزمان با دهه کرامت خبر داد.

پژمان جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلفی توسط اداره اوقاف ملایر برگزار می‌شود اظهار کرد: برگزاری جشن و سرور در نقاط مختلف شهر ملایر با راه‌‌اندازی کاروان شادی یکی از برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این کاروان شادی با برنامه‌های مختلف و با حضور گروه سرود نورالمهدی از همدان در مسکن مهر، جوار امامزاده عبدالله(ع) ملایر، بیمارستان غرضی، انتهای خیابان سعدی و بلوار پارک اجرای برنامه زنده دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ادامه از میزبانی و استقبال از خادمان آستان قدس رضوی خبر داد و افزود: خادمان حامل پرچم حرم ثامن‌الجج همزمان با ایام میلاد امام رضا(ع) میهمان مردم ملایر هستند که میزبانی از خادمان رضوی بر عهده اوقاف ملایر است.

وی در ادامه از برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات در ملایر پنج شنبه 12 تیرماه  برای برادران در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای خواهران در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود.

جعفری با اشاره به ثبت نام حدود یکصد نفر از جوانان و نوجوانان ملایری در این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، ترتیل و معارف و عترت برگزار خواهد شد که سه نفر برگزیده هر رشته به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: امسال بعد از برگزاری مسابقات قرآن زودی جوایز برگزیدگان به آنها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: ملایر اوقاف و امور خیریه دهه کرامت مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل