Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضای مجازی پر شده از حرف های پشت پرده درباره ملاقات بروکسل و مذاکرات استانبول اما اصل ماجرای دعوای ایران و ویلموتس در زوریخ است؛ آن جا باید درباره پرونده ما و مارک ویلموتس تصمیم گیری شود؛ یک تصمیم شش میلیون یورویی!

به گزارش طرفداری، تمرکز برخی افراد روی مذاکره با ویلموتس در بروکسل و ملاقات با او در استانبول، مشکوک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده ما و مرد بلژیکی در زوریخ است و عده ای اصرار دارند نگاه مردم را به سمت بلژیک و ترکیه منحرف کنند.

انحراف مالی؛ از گران خریدن و بی تدبیری تا احتمال تبانی

 در این که فدراسیون فوتبال ایران نباید در مذاکره با ویلموتس در بروکسل از هول حلیم توی دیگ می افتاد و با مارک ویلموتس که قراردادش در ساحل عاج 1/4 میلیون یورو بود، قرارداد 2/2 میلیون یورویی می بست، هیچ تردیدی نیست. در بروکسل فدراسیون فوتبال یک مربی ارزان را به قیمت گران خرید و مرتکب اشتباه شد.

در این که فرستادگان فدراسیون فوتبال هم نباید در استانبول دو میلیون یورو پول بی زبان را به مارک ویلموتسی که قراردادش را فسخ کرده بود، می دادند تردیدی وجود ندارد. آنها آن جا هم بی تدبیری کردند و مرتکب اشتباه شدند چون ویلموتس تا آن زمان به اندازه یک و نیم میلیون یورو از ما طلب داشت و نباید پول اضافه می دادیم به این خیال که او بعد از بازی با عراق هم قرار است با ما کار کند اما حالا که پرونده ایران و ویلموتس به حساس ترین نقطه ممکن رسیده و قرار است در زوریخ حکم این پرونده صادر شود، بعضی ها عامدانه اصرار دارند همچنان درباره بروکسل و استانبول حرف بزنند تا ذهن ها متوجه زوریخ نشود.

 در بروکسل اگر 800 هزار یورو سرمان کلاه رفته باشد، در استانبول اگر 500 هزار یورو اضافه داده باشیم، در زوریخ پای 6 میلیون یورو وسط است.

درباره وکلای پرونده حرف هایی می شنویم که به شدت نگران کننده است. هم وکیل ایران و هم وکیل مرد بلژیکی هر دو در زوریخ هستند و مقر فیفا هم در زوریخ. به نظر شما اگر وکلا با هم توافق کنند، چه بلایی سر فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال ایران می آید؟ 

دو میلیون که رفت، مراقب 6 میلیون باشیم

دو میلیون یورویی که در ترکیه به مارک ویلموتس داده شد و می گویند هنوز هم در همان بانک ترک است، دیگر از جیب فوتبال ایران رفته و الان باید جلوی رفتن بقیه پول را گرفت. در زوریخ چه خبر است؟ از زوریخ چه خبر دقیقی داریم؟ 

هم وکیل مارک ویلموتس یک وکیل سوییسی است و هم وکیل فدراسیون فوتبال اهل سوییس است. خوب درباره این خبر فکر کنید. حالا به نظر شما هنوز هم باید سرمان به استانبول و بروکسل گرم باشد؟ البته در تهران دو وکیل ایرانی هم در نوشتن لایحه دفاعی به وکیل سوییسی کمک کردند تا در محکمه فیفا دست خالی نباشیم و وقتی مارک ویلموتس به گفته همسرش 44 صفحه لایحه دفاعی نوشته ما با چند صفحه لایحه بچه گانه به جنگ او نرفته باشیم.

از فساد فوتبال تا فساد اقتصادی

راستی آن نماینده محترم مجلس که با شور و حرارت از دو میلیون یوروی پرداخت شده به یک مربی فوتبال در استانبول حرف می زد و پرچم مبارزه با فساد در دست داشت، تا این لحظه چند بار درباره پرونده فساد چند میلیارد دلاری بابک زنجانی حرف زده است؟

می گویند هفت میلیارد دلار در کره و سی میلیارد دلار هم در چین ناپدید شده است. آن دوست عزیز دیگری که فوتبال را به استناد قرارداد ویلموتس، فاسد می نامد و می گوید خیلی پول ها در فوتبال گم شده، از این گم شده ها در اقتصاد هم پرده برداری می کند؟ آیا دوستان دنبال این پول های گم شده هم می روند؟ هیچ کدام از این دوستان درباره پرونده اکبر طبری نظری ندارند؟ به قول یکی از همکاران، دو میلیون یورو بیشتر است یا هفت میلیارد دلار؟ اگر تلویزیون درباره دو میلیون یورو سه هفته پشت سر هم افشاگری می کند که خیلی هم خوب است، چرا درباره چند میلیارد دلار حداقل یک برنامه نیم ساعته نمی سازد؟ چرا سه هزار میلیارد گم شده در فلان بانک و هفت هزار میلیارد اختلاس شده در بهمان سازمان بررسی نمی شود؟

میلیون بیشتر است یا میلیارد؟

در فوتبال دعوا سر چند میلیون دلار است و در برخی زمینه ها مثل صنعت و پتروشیمی و نفت و گاز و ... به یک میلیارد یورو می گویند پول خورد... مدیری که چند سال قبل به خاطر رانت فامیلی با معاونت وقت وزارت ورزش به فوتبال آمده بود و در یکی از باشگاه های پرطرفدار خرابه به جا گذاشت و خسارت های مالی فراوان به آن مجموعه زد، می گفت پورسانت یکی از قراردادهای صنف اصلی فعالیت تجاری خودش، از کل بودجه یک سال آن باشگاه بیشتر است. 

باید با فساد رایج در فوتبال برخورد کرد و باید تمام مفسدهای اقتصادی و اخلاقی را به سزای اعمال شان رساند اما مبادا در بوق کردن فساد فوتبال باعث شد مفسدین اقتصادی اصلی پشت این هیاهو مخفی شوند؟ در مبارزه با فساد باید به ریشه زد و سراغ دانه درشت ها رفت وگرنه هرس کردن شاخ و برگ درخت فساد، هرگز ریشه این درخت را خشک نمی کند و مبارزه با دزدهای خرده پا، باعث پاکسازی فضا از آلودگی های اقتصادی نمی شود.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال دو میلیون یورو فوتبال ایران میلیارد دلار مارک ویلموتس هم وکیل گم شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • آدرس غلط در بحث ایمنی خودرو‌ها | تحول در حوزه هوش مصنوعی 
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟