Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش طاهرخانی عصر سه شنبه در نشست کارگروه شورای ترافیک استان که در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، افزود:  بازسازی و ترمیم محور نسیم شمال یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت استان و مجموعه مدیریت شهری قزوین است که با فراهم شدن مقدمات آن از اردیبهشت ماه  عملیات اجرایی بهسازی محور آغاز شده و تلاش داریم کمتر از چهار ماه این پروژه را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۳۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: عملیات بهسازی محور نسیم شمال در سه فاز در دستور کار قرار دارد  که فاز اول آن از حد فاصل شمال به سمت اقبالیه با برداشت زیر سازی و جابجایی گارد ریل‌ها و تیر برق‌ها شروع شده است.
طاهرخانی با بیان اینکه هیچ گونه توقف در طرح بوجود نیامده و با جدیت و نظر کارشناسان در حال انجام است ، تصریح کرد: در حال حاضر عملیات زیر سازی محور نسیم شمال با تلاش شبانه روزی برای   رفاه شهروندان و تردد مسافران انجام شود.
شهردار قزوین در ادامه افزود: تکمیل طرح احداث کمربندی شرق قزوین در روان سازی ترافیک تاثیر مهمی دارد و تسریع در ساخت آن از ضرورت های توسعه شهری است.
معاون عمرانی و فنی شهردار قزوین در این نشست  گفت: تکمیل  پل امام رضا (ع) موجب  رونق بخش جنوبی شهر و روان سازی ترافیک در قزوین می شود.
سید محمد علمی افزود: این  پروژه منطبق با طرح‌های بالادستی و هماهنگ با طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) است که یکی از برنامه های اصلی شهرداری قزوین در کاهش بار ترافیکی در جنوب شهر بشمار می رود.
وی افزود :تقاطع غیرهمسطح امام رضا (ع) با هدف تسهیل در عبور و مرور و روانسازی ترافیک غرب و شرق شهر و افزایش ظرفیت ترافیکی بلوار جمهوری اسلامی به عنوان کمربندی جنوبی شهر، برقراری ارتباط بین تقاطع غیر همسطح ابوترابی و بلوار جمهوری در راستای تکمیل رینگ شرقی و کاهش حجم ترافیک میدان تهران قدیم در حال ساخت است.
این مسوول با اشاره به اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی این طرح اظهار داشت :  فاز دوم این پل اتصال به پل باغستان  است که رینگ شرقی شهر را پس از متصل شدن به پل ولایت تکمیل خواهد کرد. 
علمی ادامه داد: تکمیل طرح احداث کمربندی شرق قزوین در روان سازی ترافیک تاثیر مهمی دارد و تسریع در ساخت آن از ضرورت های توسعه شهری است.
وی  اضافه کرد: احداث کمربندی شرق قزوین یکی از طرح های شاخص ترافیکی به طول ۶ کیلومتر  ارسال ۸۹ در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار گرفته و این طرح که در محدوده میدان شورا تا میدان مینودر اجرا می شود، با هدف تسهیل در دسترسی شمال به جنوب و تکمیل چرخه کمربندی شرق قزوین در حال اجراست.
معاون شهردار ،اعتبار در نظر گرفته شده برای رینگ شرقی شهر قزوین را ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد .

برچسب‌ها امام جمعه قزوین همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه قزوین همدلی امام جمعه قزوین همدلی کمربندی شرق قزوین سازی ترافیک نسیم شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار