Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@23:54:47 GMT

سرلشکر موسوی: ارتش و سپاه نیروهای مسلح مقاومت هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۶۳۶۰

به گزارش فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در تیپ ۴۰ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش، از بخش های مختلف این یگان اعم از تجهیزات، نمایشگاه توانمندیها و .... بازدید کرد و  آمادگی رزمی این یکان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی  در بدو ورود، با حضور در یادمان شهدا تیپ ۴۰ متحرک هجومی سراب نیروی زمینی ارتش و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا اَدای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرلشکر موسوی سپس در جمع کارکنان و فرماندهان این تیپ، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های کارکنان و خانواده های این یگان گفت: امروز با همه توطئه ها و خباثت های دشمنان، ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

وی افزود: پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در اهتزار است و دنیا به ایران عزیز و ملت بزرگ ایران به چشم احترام می نگرد و این، حاصل تلاشها و اقتدار نیروهای مسلح است که ما امروز بخشی از آن را در این قطعه مقدس ایران عزیز شاهد هستیم.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به نقش تعیین کننده خانواده ها خاطرنشان کرد: خانواده کارکنان ارتش نقش تعیین کننده و بسیار مهم در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و رسیدن کشورمان به این نقطه از  اقتدار و عظمت دارند.

امیر سرلشکر موسوی همچنین گفت: اگرچه ما در ارتقای نقاط قوت و آمادگی رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی، رفع نیازهای معیشتی و هم‌افزایی پیشرفت‌های بسیار خوب و شایسته ای را الحمدلله داشته‌ایم اما باید بدانیم ما بازوان مسلح انقلاب اسلامی هستیم که آرمان فرو کشیدن نظام سلطه را دارد و با تهدیدهای متنوعی روبروست و توان و آمادگی رزمی ما باید با این انقلاب تناسب داشته باشد.

فرمانده کل ارتش در ادامه افزود: ما ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم. فرمانده ما ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط و نایب آقا امام زمان(عج) است بنابر این معنویت و بصیرت در این سازمان باید تا حدی ارتقا یابد که شایسته چنین نظام و فرماندهی باشیم. سوم اینکه ما در حوزه معیشت کارهای زیادی کرده ایم ولی اولاً تورم سرعت بیشتری دارد ثانیاً ما باید در رفع دغدغه معیشتی به جایی برسیم که درجه‌دار و افسر و کارمند ما بدون نگرانی از معیشت و اداره خانواده خود عازم مأموریت های گوناگون شود لذا تا رسیدن به این نقطه تلاش زیادی لازم است البته فراموش نکنیم دغدغه معیشت با مسابقه مادیات متفاوت است مسابقه در مادیات هیچ خط پایانی ندارد ولی رفع دغدغه معیشت امکان پذیر است. چهارم اینکه اگر چه الان ارتش و سپاه در بالاترین سطح هماهنگی و همدلی هستند ولی هنوز ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که تقویت هم افزایی می‌تواند نتایج معجزه واری در پی داشته باشد. ارتش و سپاه نیروهای مسلح مقاومت هستند لذا لازم است ظرفیت های ناشناخته بین خود را بیش از پیش بشناسیم و در جهت هم افزایی حرکت کنیم.

فرمانده کل ارتش در ادامه با فرماندهان، روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات تیپ ۴۰ سراب دیدار کرد و به صورت چهره به چهره با سربازان دیدار و گفت و گو نمود.

در این بازدید، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش سرلشکر موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستادکل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم‌جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرورآفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده‌کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روزافزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق