Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه اتوبوس در محور بروجن به لردگان، گفت: علت حادثه تجاوز به چپ خودرو سمند بوده است.

غلامعلی نوربخش در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امروز در حالی که یه دستگاه اتوبوس از محور اصفهان به سمت اهواز در حرکت بوده‌است، اظهار کرد: بعد از  عبور از شهرستان گندمان در حوالی گرده بیشه نرسیده به تونل، با خودرو سمند برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه چهارمحال و بهتیاری علت اصلی این حادثه را  تجاوز به چپ خودرو سواری سمند دانست و افزود: شاخ به شاخ شدن سواری سمند و اتوبوس، موجب واژگونی اتوبوس می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: ۴ نفر از سرنشینان سواری سمند به همراه راننده و یک نفر از سرنشینان اتوبوس در این حادثه جان باختند.

نوربخش در پایان یادآور شد: در حال حاضر  ۴ نفر از تعداد ۲۱ سرنشین اتوبوس در بیمارستان بستری هستند و مابقی سرنشینان نیز به‌صورت سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سواری سمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که در ماه فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری(دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در ماه فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال و بختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس یک هزار و ۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام سه هزار و ۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی