Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام نیازمند چهاردهمین کلین شیت فصل را در پیروزی ۲ بر صفر برابر شاگردان مربی سابقش تجربه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیام نیازمند از زمانی که به سپاهان پیوسته در تمام مسابقات بازی کرده است. او در سی مسابقه لیگ هجدهم ، ۴ بازی جام حذفی و امسال نیز در بیست و دو مسابقه لیگ برتر و دو بازی جام حذفی بازی کرده که تمام بازی های سپاهان در این دو فصل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تداوم و پیشرفت او به گونه ای بوده است که عملا دو دروازه بان جوان دیگر سپاهان، نتوانستند رنگ حضور در ترکیب اصلی را ببینند.

پیام نیازمند بار دیگر پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مدت قرنطینه به دروازه سپاهان بازگشته بود؛ او خیلی زود تیمش را مسلط بر بازی دید و چند توپی هم که روی دروازه او ریخته شد با هوشیاری کامل پیام راه به جایی نبرد.

البته یکی از نکات ویژه بازی روز گذشته در مورد پیام خروج های به موقع بود که هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت های بسیار خوبی را از مهاجمان حریف گرفت تا این دروازه بان جوان که زمزمه های زیادی در رابطه با اتمام کارش در سپاهان شنیده می شود، چهاردهین کلین شیت فصل را در بیست و دومین مسابقه ثبت کند؛ البته در این آمار دیدار برابر پرسپولیس هم لحاظ شده که انجام نشد و کمیته انضباطی نتیجه بازی را سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی زد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان لیگ هجدهم جام حذفی لیگ برتر پیام نیازمند جام حذفی سپاهان لیگ برتر لیگ هجدهم محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف سپاهان می‌رود. در حالی دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند و هنوز شرایط مسابقه را ندارد.

در ۵ بازی اخیر سرخپوشان امیر رفیعی مسئول حفاظت از دروازه سرخپوشان بود و حالا بیرانوند برای جانشینش یک استوری منتشر و از او حمایت کرده است. استایل متفاوت علیرضا بیرانوند در این استوری درخور توجه است.

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!